Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


TÜKETİCİ HAKLARI ONLİNE ŞİKAYET NASIL VE NEREYE YAPILIR? TÜKETİCİ HAKLARI İÇİN BAŞVURULABİLECEK KURUMLAR NELERDİR? TÜKETİCİ HAKLARI ŞİKAYET

Yakup Inal

3712373
TM Üye
Katılım
4 Ara 2016
Konular
165
Mesajlar
889
Reaksiyon Skoru
77
Online Süresi
21d 14h 13m
Başarım Puanı
99
Yaş
23
MmoLira
257
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1

RAGEFULLMT2 GERÇEK PAY TO WIN KARŞITI YAPISI VE YENİLİKÇİ SİSTEMLERİYLE BİRLİKTE SÖZ VERDİĞİMİZ TARİH 13.09.2019 CUMA SAAT 20:00'da AÇILMIŞTIR!!! 1-120 EMEK SERVER, KAYITLAR VE İNDİRME AKTİFTİR DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN



Özellikle son yıllarda gelişen internet kullanımı ile birlikte tüketiciler daha da bilinçlendi, artık tüketiciler kendilerine yapılan haksızlıkları internet üzerinden online olarak veya telefon şikayet hatları üzerinden ilgili kurumlara bildirmek istiyor. Tüketiciler gelişen teknoloji ile birlikte haklarını daha hızlı ve etkin bir biçimde aramak istemektedir. Peki tüketiciler bunu nasıl ve nereye yapacak? Yazımızda tüketici hakları şikayetleri konusuna değineceğiz.
Hepimiz tüketici hakları konusunda bir şeyler duymuşuzdur. Normalde dünya genelinde “Tüketici Her Zaman Haklıdır” anlayışı yaygındır.
Bu konuda Devletlere de Tüketiciyi korumak, gözetmek gibi birtakım görevler düşmektedir.
Hayatımızın vazgeçilmez parçası olan tüketim esnasında satıcıların (mağazalar, firmalar ve benzeri) sizlere haksızlık yaptığını düşünebilirsiniz.

Metin2 Files,Sunucu,domain,hosting Alımlarını Kapsamaktadır. Bilişim Sözleşmesinde Yer Alan iade şartları Her ne olursa olsun. Alıcı 14 gün içerisinde sözleşmeyi gereken bilgiler ile fes edebilir.
14 günü geçmiş hizmet alamamış , Hatalı veya Ayıplı v.b. gibi durumlarda gereken kanıtlar toplanarak Bilişim şirketi ve Kuruluşlarına E-devlet üzerinden 7/24 Şikayet ederek Haklarınızın ve Kaybınızın tamamının Verilmesi için Hukuki Süreç Başlata Bilirsiniz.


BÖYLE BİR DURUMDA TÜKETİCİLER KARŞISINDA HANGİ SEÇENEKLER MEVCUT?
Bu sorunun cevabı çeşitlidir, sizlere özet bir şekilde başlık başlık anlatacağız.
İlk olarak hemen anında ulaşıp bilgi alabileceğiniz, şikayetlerinizi iletebileceğiniz bir hizmetten bahsetmekte fayda bulunmaktadır.
TÜKETİCİ HAKLARI TELEFON ŞİKAYET HATTI VAR MI? TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI NUMARASI NEDİR?
Bu soruya cevabımız EVET olacaktır.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı bünyesinde kurulan ALO 175 TÜKETİCİ DANIŞMA İLETİŞİM HATTI mevcut olarak tüketicilerin hizmetindedir.
Tüketiciler 175 numarasını arayarak karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yolları konusunda bilgi alabilmekte, iletişim sağlanabilmekte ve gerekli yönlendirmeler sağlanmaktadır.

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketiciler insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları da ihbar edebilmekte, sorunlarıyla ilgili bilgi alabilmektedir. Tüketici iletişim telefon numarası olarak sizlere ALO 175 tavsiye etmekteyiz.

İkinci olarak tüketici şikayetlerinin iletilebileceği ONLİNE yöntemden bahsetmekte fayda bulunmaktadır.
TÜKETİCİ HAKLARI İNTERNET ÜZERİNDEN ONLİNE ŞİKAYET HATTI MEVCUT MUDUR?
Bu soruya da cevabımız EVET.
E-Devlet Sistemi üzerinden Tüketiciler Gümrük Ve Ticaret Bakanlığına şikayetlerini online olarak iletebilmektedir. Şikayet yapmak isteyen için link aşağıda sizler ile paylaşılmıştır.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst