• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


[C ++] Başlangıçta Aura Etkilerini Yükleme

5.00 yıldız(lar) 1 Oy
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mehmetcan Y.k

Mehmetcan Yalçınkaya
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
TM Üye
Üye
Katılım
4 May 2018
Konular
57
Mesajlar
1,091
Reaksiyon Skoru
279
Başarım Puanı
147
Madalyalar
2
Yaş
19
  • Turkmmo 2018 Yılının En Agresif Üyesi
  • Turkmmo 2018 Yılının Deneme Moderatörü
MmoLira
247
DevLira
3
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0

Rüya2 Global server 8 yıllık tecrübesiyle, rakiplerine yön veren yenilikleriyle ve uzman yönetici kadrosuyla 29 kasım 2019'da açılıyor! DETAYLI TANITIM VE KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN



Bu küçük rehberde size yeni Aura efektlerinin item_list.txt dosyasından otomatik olarak nasıl yükleneceğini göstereceğim.

Pengerin Yapmış Oldugu Bir Eklentidir.
1.0.) Open GameLib/ItemData.h
1.1.) Add this anywhere into the class CItemData as public (recommended below of the enums there)


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
enum EAuraMisc
{
AURA_GRADE_MAX_NUM = 6,
};
#endif

1.2.) Add the followings at the bottom of the class CItemData:


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
protected:
DWORD m_dwAuraEffectID;
public:
void SetAuraEffectID(const char* szAuraEffectPath);
DWORD GetAuraEffectID() const { return m_dwAuraEffectID; }
#endif

2.0.) Open GameLib/ItemData.cpp
2.1.) Add the following code at the top of the file where the includes are:


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
#include "../EffectLib/EffectManager.h"
#endif

2.2.) Paste this new function anywhere you want:


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
void CItemData::SetAuraEffectID(const char* szAuraEffectPath)
{
if (szAuraEffectPath)
CEffectManager::Instance().RegisterEffect2(szAuraEffectPath, &m_dwAuraEffectID);
}
#endif

2.2.) Last put this code into the CItemData::Clear function:


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
m_dwAuraEffectID = 0;
#endif

3.0.) Open GameLib/ItemManager.cpp

3.1.) Edit your LoadItemScale function like this way: (I do not know how your look like so you must change a bit probably depends how your code looks like)


#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
CItemData* pItemData = MakeItemData(dwItemVNum);
BYTE bGradeMax = CItemData::SASH_GRADE_MAX_NUM;
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItemData->GetSubType() == CItemData::COSTUME_AURA)
bGradeMax = CItemData::AURA_GRADE_MAX_NUM;

for (int i = 0; i < bGradeMax; ++i)
#else
for (int i = 0; i < CItemData::SASH_GRADE_MAX_NUM; ++i)
#endif
{
pItemData = MakeItemData(dwItemVNum + i);
if (pItemData)
pItemData->SetItemTableScaleData(byJob, bySex, xScale, yScale, zScale, xPosScale, yPosScale, zPosScale);
}

3.2.) In the LoadItemList function find this:


if (4 == TokenVector.size())
{
const std::string& c_rstrModelFileName = TokenVector[3];
pItemData->SetDefaultItemData(c_rstrIcon.c_str(), c_rstrModelFileName.c_str());
}

3.3.) And replace it with this one:


if (4 == TokenVector.size())
{
#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
if (!strcmp(c_rstrType.c_str(), "AURA"))
{
const std::string& c_rstrAuraEffectFileName = TokenVector[3];
pItemData->SetAuraEffectID(c_rstrAuraEffectFileName.c_str());
pItemData->SetDefaultItemData(c_rstrIcon.c_str());
}
else
{
const std::string& c_rstrModelFileName = TokenVector[3];
pItemData->SetDefaultItemData(c_rstrIcon.c_str(), c_rstrModelFileName.c_str());
}
#else
const std::string& c_rstrModelFileName = TokenVector[3];
pItemData->SetDefaultItemData(c_rstrIcon.c_str(), c_rstrModelFileName.c_str());
#endif
}
 

(Mavi Ruh)

Manager
Yönetici
Katılım
20 Eki 2017
Konular
246
Mesajlar
5,094
Reaksiyon Skoru
3,589
Online Süresi
218g 21s 24d
Başarım Puanı
272
Madalyalar
3
  • 1. Pubg Mobile Kombin Yarışması
  • 10. İmza Yarışması
  • Turkmmo 2018 Yılının Yöneticisi
MmoLira
3,225
DevLira
120
En İyi Cevap Puanı
55
Takipçiler
5
Teşekkürler
 

emirqnq

Level 5
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
VIP Üye
TM Üye
Üye
Katılım
13 Haz 2013
Konular
85
Mesajlar
826
Reaksiyon Skoru
247
Online Süresi
24g 3s 10d
Başarım Puanı
152
Madalyalar
0
Yaş
21
MmoLira
395
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
6
Takipçiler
4
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst