noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Metin2 pack sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan roneyKim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar indirdiğim filesin içerisinde pack klasörü yok ve konu anlatımında şu şekilde kurulum anlatışmış
"
- CLIENT PACK AYARLAMASI [Setup] -

İndirdiğiniz arşivdeki ''03.Client'' isimli klaksörün içindeklilerini
Masaüstüne ''Metin2Client'' isminde yeni bir klaksör oluşturup içindekileri yapıştırın.
Aynı şekilde arşivdeki ''02.Python'' isimli klaksörün içindekilerini de yeni oluşturduğunuz
Klaksörün içine aktarın.
Örnek: http://prntscr.com/lf8o0y

Packları kapatmak için bilgisayarınızda mutlaka Python kurulu olması gerekir
Burdan indirebilirsiniz: https://www.python.org/downloads/

Daha sonra ''MakePack'' yazan klaksöre girip ''pack.py'' programını açın
Eğer pythonu kurupta bu dosyada hata yaşarsanız ''start.bat'' programını çalıştırın 2 side aynı
'MakePack' içinde bulunan bin dosyası hariç diğer tüm dosyaları yani packların isimlerini o ekrana yazarak kapatın.
Örnek : http://prntscr.com/lf8pux
Kapattığınız packlar otomatikmen Metin2Client isimli klaksöürün içindeki pack klaksörüne yollanır.
"

Fakat onlarca kez denememe rağmen bir türlü halledemedim şu sorunu yardımcı olabilecek birisi yokmu ya :/
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Bu videoyu izleyiniz.
Açık packleri kapatmanız gerekli.
Açık packlerin bulunduğu klasörün yanına " Metin2client " klasör oluşturun , oluşturduğunuz klasörün içerisine "pack" isminde klasör oluşturun sorununuz çözülecektir.

Eğer anlamadıysanız özelden skype adresinizi yazın.
Sınavlarım olduğu için müsait olamıyorum.
Müsait olduğum bir zaman yardımcı olmaya çalışayım.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst