Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Clash testleri, dereceli güncellemesi ve Urgot

Uruk-Hai

Obey your MASTER !
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Katılım
8 Nis 2017
Konular
1,133
Mesajlar
2,450
Reaksiyon Skoru
595
Başarım Puanı
237
MmoLira
302
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Herkese selam,

Bilgilendirme

Bu yazılarımızda genellikle henüz oyuna geleceği kesinleşmemiş, gelecek için yaptığımız çalışmalardan veya planlardan bahsediyoruz. Yaptığımız çalışmanın son hali, çalışmalarımız sırasında neler keşfettiğimize göre değişebilir ve bahsedilen proje gecikebilir veya tamamen durdurulabilir. Eğer bu türden yazılar yayınlandığında hemen haberdar olmak isterseniz bizi https://twitter.com/lolturkiye adresinden takip edebilirsiniz.

Clash testleri

Clash'ten bahsetmeyeli epey oldu ama merak etmeyin. Modu tamamlayıp devreye sokmak için harıl harıl çalışmaya devam ediyoruz. Sıradaki önemli adımımız, Brezilya ve Latin Amerika sunucularında bu hafta sonu gerçekleştireceğimiz testler olacak. Testlerimizde iki ana konuya odaklanacağız:

  1. Maç saatlerini aşamalara bağlı olarak ayarlama: Farklı beceri düzeylerinin maçları, günün farklı saatlerinde başlayacak. Böylece sunuculara aynı anda yüklenen oyuncuların sayısını azaltacağız.
  2. Sınırlar: Aynı gün içinde rekabet edebilecek takım sayısının bir sınırı olacak. Bu sınır epey yüksek olduğundan sık sık aşılmasını beklemiyoruz. Sunucu gerçekten doluyken birkaç oyuncunun daha oynayabilmesi için geri kalan herkesin oyun performansını düşürmek mantıklı değil. Bunun yerine Clash turnuvasına yeni takımların katılamamasını sağlamak bizce daha iyi bir çözüm.
Dereceli güncellemesi

Sizin de görmüş olabileceğiniz gibi, geçtiğimiz hafta derecelinin durumunu konu alan bir yazı yayınlamıştık. Yazımızda nelerin iyi ve nelerin kötü sonuç verdiğinden bahsetmiştik:

https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/oynanis-ve-denge/3f91yJ3q-dereceli-2019-gelitir-gancellemesi-3

Cuma günü yeterince iyi işlemeyen şeylerden biraz daha bahsedeceğiz ve ne değişiklikler yapacağımızı ayrıntılı şekilde anlatacağız.

Urgot

Şu anda Açık Beta'da bazı önemli Urgot değişiklikleri yer alıyor. Bunlardan bazıları, doğrudan şampiyonun gücünü arttırmaya yönelik (tıpkı beklediğimiz gibi, ona getirdiğimiz etkili zayıflatmaların ardından biraz güçsüz hale geldi). Değişikliklerin bazılarından biraz bahsetmenin faydalı olacağını düşünüyoruz.

  • Kalkanını W'sundan E'sine taşımayı test ediyoruz. Buradaki amacımız, Urgot kalkanını kullanarak takasa girmek istediğinde her iki savunma aracının da (atılması dahil) bekleme süresine girmesini sağlamak. Takasa girerken artık daha büyük bir risk alacağı için muhtemelen diğer yönlerini güçlendirebileceğiz.
  • Ultisinin menzilini önemli ölçüde arttırıyoruz. Geriye dönüp baktığımızda, yeteneğin menzilini kısıtlarken fazla dikkatli davranmış olabiliriz. Sonuçta bu engellemesi veya kaçırması epey kolay bir yetenek.
  • SG dizilimlerini biraz daha etkili hale getiriyoruz. Böylece şampiyon daha çeşitli eşyalar alabilecek. Amacımız, Urgot'un eşya dizilimlerinde dayanıklılığa yönelen bir ezergeçer olarak kalmasını sağlamak. Tabii SG ve tank dizilimleri arasındaki güç farkını da azaltmayı istiyoruz.
 

|herkul01|

Level 43
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Yarışma Organizatörü
Katılım
6 Nis 2014
Konular
24,245
Mesajlar
48,612
Reaksiyon Skoru
1,757
Başarım Puanı
785
MmoLira
680
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Teşekkürler.
 
Üst