• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Official Pet Sistemi Toplu Fixler ! [UZMANLIK ŞEREFİNE]

3.50 yıldız(lar) 4 Oy

atakanbakir

Level 8
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Uzman
Katılım
15 Nis 2016
Konular
86
Mesajlar
2,550
Reaksiyon Skoru
536
Başarım Puanı
172
MmoLira
447
DevLira
180
En İyi Cevap Puanı
19
1- Yumurtudan çıkarılan petin açılmadan nakliyeye koyulması.

char_item.cpp açılır ve aratılır

Kod:
            if (item2->GetVnum() == 55002)
            {
altına ekle

Kod:
                if (item->GetAttributeValue(3) == 0)
                {
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet_bu_halde_konulamaz."));
                    return false;
                }
2- Süresi biten petin nakliyeye koyulması.

char_item.cpp açılır ve aratılır

Kod:
            if (item2->GetVnum() == 55002)
            {
altına ekle


Kod:
                if(item->GetAttributeValue(3) < 1){
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PET_SURESI_BITMISKEN_BUNU_YAPAMASSIN"));
                    return false;
                }
3- Kendi levelinizden büyük petin nakliyeden çıkarılması.

char_item.cpp aç ve arat

Kod:
    if (item->GetVnum() == 55002 && item->GetAttributeValue(0) > 0) {

        int pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
        if(pos == -1)
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You don't have enought space."));
            return false;
        }
Altına ekle


Kod:
        if(GetLevel() < item->GetAttributeValue(4))
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet leveli senin levelinden buyuk"));
            return false;
        }
4- Kendi petinizin sizin levelinizi geçmesi.

newpetsystem.cpp aç ve arat


Kod:
void CNewPetActor::SetExp(DWORD exp, int mode)
{
altına ekle

Kod:
    if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel()) {return;}
5- Kendi petiniz ile aynı levele ulaştığınızda nesne exp yedirilmesi.

newpetsystem.cpp aç ve arat


Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)

kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.

Kod:
            if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel())
            {
                m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Pet ile ayni seviye oldugundan item yediremezsin."));
                return;
            }
6- Kilitli itemin pete nesne exp olarak yedirilmesi.

newpetsystem.cpp aç ve arat


Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)
kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.

Kod:
            if (itemxp->IsBind() || itemxp->IsUntilBind())
            {
                m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You can't pet this item because is binded!"));
                return;
            }

7- Sol alttaki mini pet ekranında skill slotlarının kayması.


uiscript/petminiinformationwindow.py açılır ve bulunur



Kod:
            "slot" : ({"index":0, "x":-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},),

değiştirilir.


Kod:
            "slot" : ({"index":0, "x":4, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},),


8- Pet levelinin anlık olarak yenilenmemesi.



newpetsystem.cpp açılır ve aratılır

Kod:
void CNewPetActor::SetLevel(DWORD level)
kod bloğunun en altına eklenir.


Kod:
    m_pkChar->UpdatePacket();
    m_pkOwner->UpdatePacket();
9- Pet levelini yükselttikten sonra pet itemine bakıldığında hala petin eski levelinin gözükmesi(samikolado'ya teşekkürler)

PASTE2

10- Offlineshop'a nakliye koyunca petin levelinin değişmesi sorunu

TIKLA KONUYA GİT

11- Official pet sistemi için slot effect eklenilmesi [UPDATE]

TIKLA KONUYA GİT
 
Son düzenleme:

XoliswA-

Sabrın Sonu Önceden Selametti Şimdi Felâket.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
TM Üye
Üye
Katılım
27 Ara 2018
Konular
2
Mesajlar
173
Reaksiyon Skoru
64
Başarım Puanı
51
MmoLira
193
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Konu Için Teşekkürler
Hayirli Olsun
 

JinxTheLux

Eti CiciBebe
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Moderatör
VIP Üye
Dergi Editörü
Katılım
26 Haz 2018
Konular
73
Mesajlar
1,346
Reaksiyon Skoru
1,265
Başarım Puanı
202
MmoLira
1,165
DevLira
51
En İyi Cevap Puanı
13
1- Yumurtudan çıkarılan petin açılmadan nakliyeye koyulması.

char_item.cpp açılır ve aratılır

Kod:
            if (item2->GetVnum() == 55002)
            {
altına ekle

Kod:
                if (item->GetAttributeValue(3) == 0)
                {
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet_bu_halde_konulamaz."));
                    return false;
                }
2- Süresi biten petin nakliyeye koyulması.

Kod:
            if (item2->GetVnum() == 55002)
            {
tam altına ekle


Kod:
                if(item->GetAttributeValue(3) < 1){
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PET_SURESI_BITMISKEN_BUNU_YAPAMASSIN"));
                    return false;
                }
3- Kendi levelinizden büyük petin nakliyeden çıkarılması.

char_item.cpp aç ve arat

Kod:
    if (item->GetVnum() == 55002 && item->GetAttributeValue(0) > 0) {

        int pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
        if(pos == -1)
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You don't have enought space."));
            return false;
        }
Altına ekle


Kod:
        if(GetLevel() < item->GetAttributeValue(4))
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet leveli senin levelinden buyuk"));
            return false;
        }
Paylaşım için teşekkür ederim. :)
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
atakanbakir

atakanbakir

Level 8
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Uzman
Katılım
15 Nis 2016
Konular
86
Mesajlar
2,550
Reaksiyon Skoru
536
Başarım Puanı
172
MmoLira
447
DevLira
180
En İyi Cevap Puanı
19
Yaşadığınız sorunları yazarsanız çözülüp konuya güncelleme olarak getirilecektir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst