Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Sahadan Notlar FIFA 19 OYUN GÜNCELLEMESİ

Uruk-Hai

My Fighting Uruk-Hai!
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
2,193
Beğeniler
481
MmoLira
274
DevLira
0
#1

14 şubat 20:00’de START veriyoruz Zeonmt2 1-105 zor emek server yeni binekler-kostümler ve petler 7.000 tl lonca ödülü ve 1.000 tl bireysel vs turnuvası ödülü için sende aramızda ki yerini al DETAYLI TANITIM VE KAYIT İÇİN TIKLAYIN!



Merhaba FIFA Severler,

Yeni yılı karşıladıktan sonraki ilk yazımızda PC için yayınlanan ve çok yakında PlayStation 4 ve Xbox One için yayınlanması planlanan FIFA 19 Oyun Güncellemesi #7’de yer alan bazı değişiklikleri sizinle paylaşmak istiyoruz.

Örneklerle ilgili ayrıntılara geçmeden önce bu yamadaki öne çıkan değişiklikleri belirtelim:

  • Zamanlamalı Şut ve Plase Şutlarla ilgili çeşitli özelliklerde düzenlemeler yapıldı
  • Kalecilerin hareketi düzenlendi
  • Kariyer Modu’nda oyuncuların genel reytingini yükseltememesi ve birden fazla ekranda -1 genel reytingli görünmesine neden olan sorun çözüldü

OYNANIŞ

Yılbaşından önce yapılan oynanış düzenlemelerinden bu yana, sıkça duyduğumuz sorunları en iyi şekilde çözecek değişiklikler yapmak için oyuncu geri bildirimlerini yakından takip ediyoruz. Kalecilerin hareketleri ve özellikle ceza sahası dışından vurulan Zamanlamalı Plase şutların isabetiyle ilgili şikayetler aldık ve bugünkü güncellemeyle birlikte oyunun bu alanlarının gelişeceğini umuyoruz. Her zamanki gibi topluluğumuzun geri bildirimlerini incelemeye devam edeceğiz.


ŞUT
ZAMANLAMALI PLASE
Şu sorunlar çözüldü:

  • Zamanlamalı plase şutların, kırmızı veya sarı oldukları durumlarda bile, zamanlamalı olmayan plase şutlardan daha az hatalı olmalarına neden olan sorun.
    • Zamanlamalı plase şutlardaki hata azaltma seviyesi artık diğer zamanlamalı şutlardaki hata azaltma seviyesiyle aynı.
Değişiklikten önce ve sonra Kevin De Bruyne tarafından çekilen 100 Yeşil Zamanlamalı Plase Şutun örneğini aşağıda görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):




Sarı veya kırmızı zamanlamalı plase şutların isabet oranı çok yüksekti ve düşürüldü. Bu değişiklik nedeniyle bu şutların gol olma ihtimali etkilenecek.

Değişiklikten önce ve sonra Kevin De Bruyne tarafından çekilen 100 Sarı Zamanlamalı Plase Şutun örneğini aşağıda görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):




Değişiklikten önce ve sonra Kevin De Bruyne tarafından çekilen 100 Kırmızı Zamanlamalı Plase Şutun örneğini aşağıda görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):




Sarı veya kırmızı zamanlamalı plase şutlardaki top hızı çok yüksekti ve düşürüldü. Bu değişiklik nedeniyle bu şutların gol olma ihtimali etkilenecek.
Zamanlamalı Bitiricilik Aralığı
Yeşil zamanlamalı şutların maksimum zamanlamalı bitiricilik aralık boyutu küçültüldü.
Bu değişiklikler, oyuncuların uzun paslardan, ortalardan veya koşu sırasında topu ayaktan açtıktan sonra yeşil zamanlamalı şut çekmenin çok kolay olduğunu belirtmesi nedeniyle yapıldı.
Bu değişikliğin etkisi, şut çekmek için düğmeye ilk basılan an ile Zamanlamalı Bitiricilik için basılan an arasındaki sürenin uzadığı şutlarda daha belirgin olacak.

  • Örnek: uzaktan gelen bir topa gelişine vurulan plase şutlar veya dribling sırasında topu ayaktan açtıktan sonra vurulan şutlar.

Değişikliklerden önce ve sonra bu gibi durumlarda yapılan yeşil zamanlamanın örneğine aşağıdan göz atabilirsiniz:



Sarı Zamanlamalı Şutların Etkinliği
Bu yeni güncellemede sarı zamanlamalı şutların etkinliği azaltıldı.

Sarı zamanlamalı şutların çok sık golle sonuçlandığı yönünde geri bildirimler aldık ve bu tür şutların daha istikrarlı bir şekilde sonuçlanması için bazı düzenlemeler yaptık. Böylece bu tür şutlar hatalardan daha çok etkilenerek isabet oranları, top hızları ve topun dönme miktarı azalacak.

Değişiklikten önce ve sonra Kevin De Bruyne tarafından çekilen 100 sarı zamanlamalı (plase olmayan) şutun örneğini görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):




Güçlü Plase Şutlar
Yüksek güç verilen, zamanlamalı ve zamanlamasız plase şutların etkinliği azaltıldı.
Güçlü plase şutların (zamanlamalı ve zamanlamasız) çok sık golle sonuçlandığı yönünde geri bildirimler aldık ve bu tür şutların daha istikrarlı bir şekilde sonuçlanması için bazı düzenlemeler yaptık. Böylece bu tür şutlar hatalardan daha çok etkilenerek isabet oranları, top hızları ve topun dönme miktarı azalacak.

Değişiklikten önce ve sonra Kevin De Bruyne tarafından çekilen 100 şutun örneğini aşağıda görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):

Yeşil zamanlamalı:




Zamanlamasız:




Ceza sahası içinden yakın direğe vurulan şutlar
Kaleye doğru şekilde yön verilerek direklere yakın bir bölgeye hedeflenen şutun, hücum oyuncusunun defansif baskı altında olmadığı ve dengesini kaybetmediği durumlarda kaleyi bulmama şansı daha da azaltıldı.

Bu değişiklik, Oyun Güncellemesi 3’te yapılan değişikliğe eklendi.
Değişiklikten önce ve sonra Neymar tarafından çekilen 100 şutun örneğini aşağıda görebilirsiniz (mavi çizgiler kaleyi bulan fakat gol garantisi olmayan şutları temsil eder):



Kalecilerin hareketleri
Bu yamada, manuel olarak kontrol edilen kalecilerin hareket hızı düşürüldü. Bunun etkisi, akan oyun sırasında manuel hareketi kullanırken daha yüksek; duran toplar (köşe vuruşları ve serbest vuruşlar) sırasında manuel hareketi kullanırken daha düşük olacak.

Kaleciler artık sağ çubuk ile manuel kontrol edildikleri sırada hazır duruşta olacak.

Değişiklikten önce ve sonra sekiz çizen Kaleci hareketi örneği:




Değişiklikten önce ve sonra yana doğru Kaleci hareketi örneği:


Değişiklikten önce ve sonra ileri-geri Kaleci hareketi örneği:


Kariyer Modu:
Son yamanın ardından Teknik Direktör ve Oyuncu Kariyerlerinde oyuncuların genel reytingini yükseltememesi ve birden fazla ekranda -1 genel reytingli görünmesine neden olan bir sorun yaşandı. Bugünkü değişikliklerle birlikte bu sorun çözüldü.

Ayrıca şu sorunlar da çözüldü:

  • Oyuncu Kariyerinde sezon sonunda ligi ilk sırada tamamladıktan sonra verilmesi gereken Lig Şampiyonu Ol başarısının verilmemesi.
  • Emirates FA Cup Final maçının, Premier League sezonunun son maçından bir gün önce yapılması.
    • Bu düzeltme mevcut Kariyer Modu kayıt dosyaları için değil, yalnızca yeni Kariyer Modu kayıt dosyaları için geçerli olacak.
Pro Clubs:
Şu değişiklikler yapıldı:

  • Belirli pozisyona kilitli birisi tarafından kontrol edilen Pro Clubs oyuncusuna uygulanan yorgunluk azaltması artık “Herhangi Biri” seçeneğiyle oynayan birisi tarafından kontrol edilen oyuncular için de geçerli olacak.
Şu sorunlar çözüldü:
  • Pro Clubs modundaki Kulüp Kadrosu ekranının, sol taraftaki panelde tüm kulüp üyelerinin istatistiklerini göstermemesi.
  • Pro Clubs Sanal Pro’nun genel reytinginin bazen Pro Clubs merkez ekranlarında yanlış gösterilmesi.
    • Maç içinde ve maç sonu akışında doğru genel reyting gösteriliyordu.
    • Maç sırasında da doğru genel reyting kullanılıyordu, yani bu sadece görsel bir sorundu.
    • Bu sorunu yaşayan oyuncular, Sanal Pro’sunun Pro Clubs merkezinde gösterilen genel reytinginin oyun güncellemesinden öncekine göre daha düşük olduğunu görebilir.
      • Maç sırasında kullanılan ve maçta gösterilen genel reyting aynı kalacaktır.


FIFA 19 için düzenli geri bildirim gönderen tüm FIFA topluluğu üyelerine teşekkür ederiz. Oyun güncellemesi #7’deki bu ve diğer değişiklikler hakkında sohbetlere katılmak için forumlarımızı ziyaret edin.

Joel Doonan, Thomas Caleffi, Corey Andress, Gabriel Zaro ve FIFA Ekibi

Oyun ekibi üyelerinden ayrıntılı FIFA 19 incelemeleri için Sahadan Notlar Sayfasına göz atın.

Not: Bu makale, FIFA 19’un PlayStation 4, Xbox One ve PC sürümlerine uygulanan Yama #7 güncellemelerini genel hatlarıyla açıklamaktadır. Oyun deneyimini herkes için sürekli geliştirmeyi amaçladığımız ve herkesin eğlenmesi için değişiklikler yaptığımız için bu makale zaman içinde geçerliliğini yitirebilir.
 
Üst