Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Rek'Sai, Yenilmez ve 9.3 değerlendirmesi

Uruk-Hai

My Fighting Uruk-Hai!
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
2,193
Beğeniler
481
MmoLira
274
DevLira
0
#1

14 şubat 20:00’de START veriyoruz Zeonmt2 1-105 zor emek server yeni binekler-kostümler ve petler 7.000 tl lonca ödülü ve 1.000 tl bireysel vs turnuvası ödülü için sende aramızda ki yerini al DETAYLI TANITIM VE KAYIT İÇİN TIKLAYIN!



Herkese selam,
Bilgilendirme
Bu yazılarımızda genellikle henüz oyuna geleceği kesinleşmemiş, gelecek için yaptığımız çalışmalardan veya planlardan bahsediyoruz. Yaptığımız çalışmanın son hali, çalışmalarımız sırasında neler keşfettiğimize göre değişebilir ve bahsedilen proje gecikebilir veya tamamen durdurulabilir. Eğer bu türden yazılar yayınlandığında hemen haberdar olmak isterseniz bizi https://twitter.com/lolturkiye adresinden takip edebilirsiniz.
Yükleme ekranı
İlk yükleme ekranı güncellememizi Kuzey Amerika sunucularına getirdik. Şu anda karşılaştığımız birkaç sorunu çözmeye çalışıyoruz. Her şey yoluna girdiğinde, güncellemeyi yakında başka bir sunucuda daha etkinleştirmeye çalışacağız. Ayrıca takım sohbet penceresi gibi bazı ek özellikleri de önümüzdeki yamalarda yükleme ekranına eklemeyi hedefliyoruz. Bu yamalar, gerekli bazı diğer değişiklikleri yapmak için de harika bir fırsat olacak. Dolayısıyla lütfen fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.
Rek'Sai
Şu anda Rek'Sai üstünde yürüttüğümüz bir çalışma var ve değişiklikleri 9.4'e yetiştirebilmeyi umuyoruz. Odaklandığımız nokta, şampiyonun gücünü arttırmaktan ziyade oynanış hissiyatını geliştirmek. Rek'Sai için yapmak istediğimiz bir diğer çalışma da gücünü farklı noktalara kaydırarak ortalama MMR düzeylerinde biraz zayıf, yüksek MMR düzeylerindeyse güçlü olmasının önüne geçmeye yönelik olacak. Bazı netlik veya yaşam kalitesi değişikliklerinin bize bu konuda yardımcı olabileceğini düşünüyoruz. Tabii beklentimiz gelecekte ayrı bir çalışma yapmamızın gerekeceği yönünde.
Yapacağımız en büyük değişikliklerse şöyle:
  • R'den kaçmak sadece daha uzaktaki bir noktaya ışınlanarak mümkün olacak (1000 birim veya daha fazlası, böylece yetenek diğer hedefli atılmalar gibi çalışacak).
  • Gömülüyken kullanılan Q, tıpkı diğer yetenekler gibi 25 Öfke sağlayacak.
Bunlarla birlikte başka küçük değişikliklere de gideceğiz. Mesela Öfke göstergesi doluyken renk değiştirecek, Sarsıntı Duyusu şampiyonlar için daha net görsel efektlere sahip olacak ve otomatik olarak gömülü bir şekilde dirileceksiniz.

Yenilmez
9.4'te gelmesi muhtemel bazı Yenilmez değişikliklerimiz var. Bunlar, sorun çıkaran hasar durumları ve yeterli savunma seçeneğinin bulunmaması üzerine yaptığımız çalışmaların bir parçası olarak görülebilir. Tutuştur/Çarp geliştirmelerine gelen değişiklikler, kritik vuruş eşyalarına yönelik ayarlamalar ve Brand ya da Zyra gibi hasarı son derece yüksek şampiyonların zayıflatılması gibi çalışmalar da bunlara dahil. Çalışmalarımız Yenilmez'e özgü bazı sorunları da çözmeye yönelik. Bunlar:
  • Yenilmez seçmiş bir şampiyona karşı mücadele etmek için yeterli miktarda zaman aralığı bulunmuyor (rün neredeyse her zaman etkin).
  • Yenilmez, bazı şampiyonların yetenek setlerinde bulunması istenen zayıf yönleri kapatmakta biraz fazla etkili (özellikle de tanklara karşı sorunlar çıkarıyor).
  • Sürekli hasar sağlaması gereken bir rün olan Yenilmez, çoğu zaman anlık hasar veriyor.
Bu sorunları çözmek için denediğimiz doğrultuysa şöyle:
  • Şampiyonlara büyü veya yeteneklerle hasar verdiğinizde değişken yük sağlayacak. Bu sayede verdiği hasar ertelenecek ve minyonlarla çatışarak hazırlanamayacak.
  • Artık gerçek hasar dönüşümünü tetiklemek için azami yük gerektirecek (şimdilik 5) ve rün şampiyonlara verilen hasarın %20'si yerine %10'unu gerçek hasara dönüştürecek. Böylece Yenilmez'in savunmaları tek başına yok sayma becerisini azaltıyoruz. Tabii rünün yine de savunmaya ağırlık veren rakiplere karşı başvurabileceğiniz bir çare olarak kalmasını umuyoruz.
  • Azami yüke ulaşıldığında, dönüştürdüğü gerçek hasar miktarı kadar iyileşme sağlayacak. Böylece kullanıcıları büyük miktarda hasar vererek savaşları çabucak bitirmek yerine, uzun süren savaşlarda daha iyi hayatta kalabilecek.
9.3 değerlendirmesi
9.3 sonrası bazı şampiyonlar hakkındaki düşüncelerimiz şöyle:
  • Akali - Beklediğimiz gibi epey zayıfladı. Şampiyonu uygun bir şekilde güçlendirmek için izleyeceğimiz adımlara karar verdikten sonra çalışmalara başlamayı planlıyoruz (yeniden büyük bir sorun hale gelmesini istemiyoruz). Şu anda durumu inceliyoruz ama değişiklikleri ne zaman getireceğimiz belirsiz (9.4'ten ziyade 9.5'te gelmesi daha olası).
  • Kai’Sa - Eşya değişikliklerinden sonra zorlanmaya başladığını gözlemledik. Bu durumun eşya değişikliklerinden mi, yoksa yeni ideal diziliminin henüz belirlenmemesinden mi kaynaklandığından emin değiliz. Yeteneklerini geliştirmesi için belirli niteliklere sahip olması gerektiğinden, eşya değişikliklerinden diğer şampiyonlara göre daha fazla etkilenmesinin normal olduğunu düşünüyoruz. Gerekirse Kai'Sa'yı güçlendirmeye gidebiliriz; fakat önce oyundaki durumunu biraz daha incelemek ve değişikliklere adapte olması için ona biraz zaman tanımak istiyoruz.
  • Yasuo - Yine beklediğimiz gibi, kritik vuruş eşyalarına gelen değişikliklerin ardından son derece güçlendi. Şampiyonu 9.3'te zayıflatmayı düşünsek de sonunda, gücünü tam olarak ne kadar azaltmamızın gerektiğini saptayabilmek için onu biraz daha incelemenin iyi olacağına karar verdik. Zayıflatmalar büyük olasılıkla 9.4'te gelecek.
 
Üst