Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


League of Legends - /oynanış gündemi Merkez Baskını, Kuleler, Katarina ve dahası

Nirvana ^

All eyez on me
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Fahri Üye
TM Üye
Katılım
17 Haz 2010
Konular
2,743
Mesajlar
16,964
Reaksiyon Skoru
3,259
Online Süresi
67d 7h 42m
Başarım Puanı
405
Yaş
24
MmoLira
116
DevLira
14
En İyi Cevap Puanı
32
Ticaret - 0%
0   0   0
Bilgilendirme

Bu yazılarımızda genellikle henüz oyuna geleceği kesinleşmemiş, gelecek için yaptığımız çalışmalardan veya planlardan bahsediyoruz. Yaptığımız çalışmanın son hali, çalışmalarımız sırasında neler keşfettiğimize göre değişebilir ve bahsedilen proje gecikebilir veya tamamen durdurulabilir. Eğer bu türden yazılar yayınlandığında hemen haberdar olmak isterseniz bizi https://twitter.com/lolturkiye adresinden takip edebilirsiniz.

Kartopu Savaşı Kartı ve Merkez Baskını

Kartopu Savaşı Kartı ve Merkez Baskını yarın (yani 6 Aralık'ta) oyuna gelecek. Öncelikle kartla ilgili bazı ayrıntılardan bahsedelim:

  • Kartopu Savaşı Kartı, Şampiyona Kartı'nın güncellenmiş bir versiyonu. Kazandığınız her oyun için bir miktar sembole sahip olacaksınız. Kaybettiğiniz her oyun içinse elde edeceğiniz sembol miktarı yarıya inecek. Şampiyon ustalığı seviyeleri artık kazanılan sembol miktarını etkilemeyecek. Ayrıca Günün İlk Galibiyeti, görevler ve kürelerden de sembol kazanabileceksiniz.
  • K/DA Akali Prestij Serisi'ni açabileceksiniz.
  • Ayrıca etkinlik süresince sadece Merkez Baskını veya ARAM'da kullanabileceğiniz eşsiz ödüller (özel Dönüş görsel efektleri ve sesleri, Bitirici görsel efektleri ve sesleri, Ateş Poro Dost) olacak. Bunları sadece Merkez Baskını'nda kazanabileceğiniz ikinci sembol türüyle açabileceksiniz. Dilerseniz bunları RP kullanarak da alabileceksiniz.
  • Kart 8 Ocak'a kadar geçerli.
Biraz da Merkez Baskını'ndan bahsedelim:

  • İlk testlerden beri Merkez Baskını üstünde harıl harıl çalışıyoruz. Harita görselleri bir hayli güzelleştirildi, curcunalar ve ödüller iyileştirildi, harita coğrafyasında bazı değişikliklere gidildi, şampiyon seçimine yasaklamalar getirildi ve bazı farklı geliştirmeler eklendi. Eğer modu daha önce denemediyseniz veya oynayıp da yetersiz bulduysanız, ona bir şans daha vermenizi şiddetle tavsiye ederiz!
  • Merkez Baskını bu test sürecinde çoğunluğun beğenisini kazanırsa, onu her zaman oynayabileceğiniz kalıcı bir mod haline getirmeyi düşüneceğiz. Merkez Baskını makul ölçüde oynanmasına rağmen kalıcı olmasına yetecek sınırı geçemezse, onu düzenli olarak oyuna gelecek bir Dönüşümlü Oyun Modu haline getirebiliriz.
Kule nitelikleri ve Sezon Öncesi Dönem sonrası gelen ödüller

Şimdilik kule nitelikleri ve ödüller beklediğimiz gibi sonuç veriyor. Ana hedeflerimizden biri, kulelerin hızlı bir şekilde yıkılarak koridor aşamalarının erkenden sonlandığı durumları ortadan kaldırmaktı. Tabii bunu yaparken en uzun koridor aşamalarının sürelerini daha da arttırmak istemiyorduk. Bize göre onlar zaten yeterince uzundu. Gelin istatistiklere bir göz atalım:

%10'luk kısım (kuleler, oyunların yalnızca %10'unda aşağıda belirtilen süreden önce yıkılıyor)

  • 8.22 = 9 dakika, 11 saniye
  • 8.23 = 11 dakika, 8 saniye
%50'lik kısım (kuleler, oyunların %50'sinde aşağıda belirtilen süreden önce yıkılıyor)

  • 8.22 = 12 dakika, 17 saniye
  • 8.23 = 14 dakika, 1 saniye
%90'lık kısım (kuleler, oyunların %90'ında aşağıda belirtilen süreden önce yıkılıyor)

  • 8.22 = 15 dakika, 35 saniye
  • 8.23 = 15 dakika, 56 saniye
Bu istatistikler bütün MMR düzeylerini kapsamaktadır; ancak yalnızca yüksek MMR düzeylerine baktığımızda, yukarıdaki değerlerin hem 8.22'de hem de 8.23'te yaklaşık olarak 1 dakika daha kısa olduğunu görüyoruz.

Bir diğer hedefimizse kule hasarını arttırarak kule altına dalmayı daha riskli bir hale getirmekti. Kule altlarına hâlâ sık sık dalındığını görüyoruz; ancak bu stratejiyi karşı takımın etkisiz hale getirme ihtimali artık biraz daha yüksek. Şimdilik bu durumdan da memnunuz. Ödüllere gelirsek, konuyla ilgili verileri hâlâ inceliyoruz ve bunları yakında sizinle paylaşacağız. Yine de şu an için ödüllerin makul göründüğünü söyleyebiliriz. Altın kazanımının biraz yükselmesi, şampiyonların koridor aşamasından ilk büyük eşyalarıyla birlikte ayrılma sıklığını da istenen şekilde arttırdı.

Koridor değiştirme

Kulelere ve oyun akışına getirdiğimiz değişikliklerin ardından koridor değiştirme üstüne de düşünmeye başladık. Eskiden olduğu gibi koridorların oyunun erken safhalarında boş kalmasını ve organize oyunlarda şampiyonların birbiriyle etkileşime girmeyi kesmesini istemiyoruz. Erken safhalarda ara sıra rotasyonlar ve 1'e 2 karşılaşmalar görmeye açığız; fakat koridor değiştirme konusuna temkinli yaklaşmak istiyoruz. Çünkü bu strateji son zamanlarda ya çok sık görülüyor ya da hiç kullanılmıyor. Koridor değiştirmenin aşırı güçlü olmasını engelleyen birçok etken olması ve gerekli durumlarda duruma müdahale edebilmemiz nedeniyle şimdilik pek endişeli değiliz. Kule barikatları, oyunculara yıkılmak üzere olan kuleleri korumak için daha fazla süre tanıyor. Ayrıca kule barikatından kazanılan ödüller, kuleleri savunmamayı çok daha tehlikeli hale getiriyor. İlk kule altını eskiye nazaran daha az olsa da Tahkimat (ilk 5 dakikalığına üst ve orta koridorlardaki dış kulelerin aldıkları hasar %50 azaltılır) ile birlikte oyunda yer almayı sürdürüyor.

Açık Beta'ya gelecek Katarina değişiklikleri

Katarina'nın E'sine yönelik bazı değişiklikler yakında Açık Beta'ya gelecek. Bunları fark etmek epey zor olacağından, size önden biraz bilgi vermek istedik:

  • Yetenek bekletme - Hextech Silahkılıç'ın aktifi artık Katarina'nın tüm yetenekleriyle birlikte bekletilebilecek. Özellikle ping değeri yüksek oyuncuların bu değişikliği fark edeceğini düşünüyoruz.
  • E - Kullanım süresi baştan 0,15 saniye yerine, artık atılma öncesinde ve atılma sonrasında 0,075 saniyelik bölümlere ayrıldı. Bu değişiklik, E kullanarak rakiplerin yeteneklerinden kaçma veya hançerleri yerden alma hissiyatını daha iyi bir hale getirecek.
 

Bynoo

Mutlu
Site Yetkilisi
Yönetici
Yarışma Organizatörü
Katılım
30 Eyl 2014
Konular
331
Mesajlar
2,110
Reaksiyon Skoru
498
Online Süresi
21d 14h 58m
Başarım Puanı
180
Yaş
18
MmoLira
427
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Teşekkürler.:)
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
Nirvana ^

Nirvana ^

All eyez on me
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Fahri Üye
TM Üye
Katılım
17 Haz 2010
Konular
2,743
Mesajlar
16,964
Reaksiyon Skoru
3,259
Online Süresi
67d 7h 42m
Başarım Puanı
405
Yaş
24
MmoLira
116
DevLira
14
En İyi Cevap Puanı
32
Ticaret - 0%
0   0   0
Rica ederim :)
 

Tranquillo

You aren't number one you're just another one.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Site Yetkilisi
Co-Admin
VIP Üye
Turnuva Organizatörü
Yarışma Organizatörü
Paylaşımcı
Katılım
9 Mar 2014
Konular
5,416
Mesajlar
18,316
Reaksiyon Skoru
2,508
Online Süresi
50d 18h 48m
Başarım Puanı
440
MmoLira
949
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Paylaşım için teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst