Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Geliştiricilerden Cevaplar

|herkul01|

Level 44
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
VIP Üye
Yarışma Organizatörü
Katılım
6 Nis 2014
Konular
24,746
Mesajlar
50,320
Reaksiyon Skoru
1,931
Online Süresi
20d 10h 6m
Başarım Puanı
845
MmoLira
1,171
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0

M2Allstar | 1-105 Orta Emek | 8000 TL Ödüllü Turnuvalar ! BUGÜN SAAT 20.00`DA AÇILIYOR ! KAYITLAR VE OYUN İNDİRME AKTİF DETAYLI TANITIMA GİTMEK İÇİN TIKLAYIN

Değerli Oyuncular,
War Thunder yapımcısı Vyacheslav Bulannikov ile yaptığımız yeni bir soru-cevap derlemesi ile karşınızdayız!
S. Oyundaki elektrikli şanzımanlar ayarlanacak mı? Şu an bir çok açıdan yanlış davranıyolar ve bu tankların vites kutuları düzeltilmeli.

C. Evet, bunu yapmayı planlıyoruz.
S. Britanya ağacına hafif tank dalı eklemeyi planlıyor musunuz?

C: Ayrı bir kol olarak eklemeyi düşünmüyoruz, ancak tekerlekliler de dahil birçok hafif araç ekleme planımız var.
S. Polonya yada Doğu Avrupa gibi eski haitalara yok edilebilir çevre ekleyebilecek misiniz, bu haritaları yeniden düzenleme çalışmaları nasıl gidiyor? Böyle önemli bir özellik eklendikten sonra pek üzerine düşülmemiş gibi duruyor.

C. Şu an böye bir planımız yok, bir oynanış parçası olarak daha da iyileştirilmesi lazım.
S. NATO tank zırhını doldurna NERA'ları görüyoruz. Bu blokların genişletilebilirliğini nasıl uygulayacaksınız? Davranışlarının temeli reaktif zırh bloklarına benzer.

C. Temelde bütün zırhlar, hatta sıradan çelik zırhlar bile, isabet yada delinme durumunda belirli bir bölgedeki dayanıklılığını kaybederler, NERA da buna dahil, ancak söz konusu bölgenin boyutu reaktif zırh bloklarınınki ile kıyaslanamaz. Muhtemelen seramik dolgu ekleyip reaktif zırh benzeri bir davranış ve delinme bölgesi etrafında bölgesel olarak tamamen yok edilebilirlik eklersek benzer bir davranış sergileyecektir. Teknik olarak bunu yapmak mümkün.
S. StuG III ve StuH 42 tanklarının üstünde makineli tüfek yuvaları var ancak bu araçlar ihtiyaç duymalarına rağmen bu silahlar kullanılamıyor. Eklenmelerini bekleyelim mi?

C. Hatırladığım kadaryla çok dar bir ateş açıları var, ancak araçların çift makineli tüfekleri olmadığını düşünürsek, evet eklenebilir.
S. Zırh delici bombaların durumu ne? Gerçekten zırhlıları batırabilirken oyunda yalnızca muhriplere hafif zararlar veriyorlar.

C. Şu an zırh delici roketler gibi özel zırh delici davranışları yok, bütün hasar bombanın patlayıcı malzemesinden kaynaklanıyor. Bu özellik üzerinde çalışacağız ve olabildiğince gerçekçi hale getireceğiz.
S. Donanma kapalı beta testinde şu an 2 ülke var. Diğer ülkelerden bir çok farklı araç gördük. Savaş katılmaları için kabaca ne kadar beklememiz lazım?

C.Bütün ülkelerin şu an tam teşekküllü teknoloji ağaçları yok, ancak bunun üzerine çalışıyoruz. Yaz bitmeden en az bir ülkeyi daha kapalı teste açmaya hazırlanıyoruz.
S. Yeni oyun modları ne zaman eklenecek, ya da böyle bir şey düşünülüyor mu?

C. Daha fazla donanma modu eklemek istiyoruz ve muhtemelen bunu yapacağız. Bize göre hava ve tank savaşları en deengeli oynanabilir takım modlarına sahipler. Takım harici modlar için ise düzenli olarak farklı etkinlikler düzenliyoruz.
S. Karışık tank savaşlarında neden bazı ülkeler birbirleriyle hiç savaşmıyor? Neden birçok oyuncu SSCB oynamasına rapğmen "SSCB herkese karşı" maçları iptal eidldi?

C. Karışık savaşlarda ülke dizileri en iyi denge ve oturum oluşturmak için geçecek en kısa süre temel alınarak ayarlanır, yani bütün ülkeler karşı karşıya gelebilir. Ana kombinasyonlar Müttefikler vs Mihver ve Doğu vs Batı. Bir ülkenin diğer bütün ülkelere karşı olduğu eşleşmelerden kaçınıyoruz çünkü genelde denge için en kötüsü oluyor.
S. Donanma kapalı beta testinin başlamasıyla araç setlerinin genişletilmesi sorunu öne çıktı. Donanma kapalı beta testi bittikten sonra yada test sırasında daha fazla aracın eklenmesini bekleyebilir miyiz?

C. Mümkün, ancak donanma savaşları bütün oyunculara açıldıktan sonrabut .
S. Donanma savaşlarında araştırma ağacının yapısını değiştirdiniz. Sonuç ilgi çekici. Benzer bir şeyi uçaklar ve tanklar için de yapacak mısınız? Örneğin, oyuncuların gelişim süreçlerini esnetebileceği ve bütün dalları araştırması gerekmediği bir sistem.

C. Şu an böyle bir planımız yok. Bunun dışında donanma ağacında bu durumu gerektiren birçok sınırlama var, bir geliştirici günlüğünde bundan ayrıca bahsetmiştik. Tanklar ve uçaklar çin böyle kısıtlamalar yok.
Geliştiricilere olan sorularınızı, resmi forumlarımızın " " bölümünde sorabilirsiniz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst