mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Nihat Kahveci'den Fikret Orman'a eleştiri!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 67

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Süper Lig'de son olarak Galatasaray'a deplasmanda 2-0 yenilerek zirve yolunca yara alan Beşiktaş'ta moraller bir hayli bozuldu.

Özellikle Şenol Güneş'in Fenerbahçe maçından sonra yaşananlardan dolayı futbolu bırakma kararı alacağı konuşulurken siyah beyazlı camianın önemli isimleri de eleştiri yapmaktan kaçınmadı.

Bu isimlerin başındaki isim Nihat Kahveci yine sosyal medya hesabından gündem yaratacak bir mesaj attı. Gaolatasaray derbisinde Jeremain Lens'i ağır bir şekilde eleştiren Kahveci'nin bu kez de hedefinde başkan Fikret Orman vardı.

İşte Kahveci'nin o tweeti:

"Başarısızlık varsa tek sorumlu kim ne derse desin bence esprili transferleriyle Fikret Orman’dır..(Lens -Vida misali)"
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst