HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar tarayıcıdan veya ps cs6dan resim kaydederken şu hatayı alıyorum
yardım edebilirmisiniz arkadaşlar acil biraz
yardım edebilirmisiniz arkadaşlar acil biraz
Bilgisayarınızı GÜVENLİ MODDA açıp "Başlat Menüsü arama satırına regedit yazın ve Enter'a basın" (Bilgisayarı güvenli modda açmamızın sebebi, normal açılışta hiçbir programın çalışmaması)
Kayıt defterinde HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\microsoft\Windows\CurrentVersion yolunu izleyin
Sağ taraftaki girişlerin resimdeki ile aynı yapın ve bilgisayarı yeniden başlatın
Edit:
Çözülüp çözülmediği ile ilgili buraya dönüş yapar mısın rica etsem
Kayıt defterinde HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\microsoft\Windows\CurrentVersion yolunu izleyin
Sağ taraftaki girişlerin resimdeki ile aynı yapın ve bilgisayarı yeniden başlatın
Edit:
Çözülüp çözülmediği ile ilgili buraya dönüş yapar mısın rica etsem

Bilgisayarınızı GÜVENLİ MODDA açıp "Başlat Menüsü arama satırına regedit yazın ve Enter'a basın" (Bilgisayarı güvenli modda açmamızın sebebi, normal açılışta hiçbir programın çalışmaması)
Kayıt defterinde HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\microsoft\Windows\CurrentVersion yolunu izleyin
Sağ taraftaki girişlerin resimdeki ile aynı yapın ve bilgisayarı yeniden başlatın
![]()
Edit:
Çözülüp çözülmediği ile ilgili buraya dönüş yapar mısın rica etsem![]()
sorun çözülmüştür teşekkürler
sorun çözülmüştür teşekkürler
Tamamdır sorunu bu yolla mı çözdün peki? Ona göre üyelere konusunu açayım.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 89
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 230
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 311
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 78
