Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

(Py) IP - Server Name CFG den Çekme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Bycombra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Bu Konu Size Filesinizi Başka Sunucuya Gectıgınzde Her seferınde
root > serverinfo.py
acıp server adı veya server ip yi düzenlemenize gerek bıraktırmıycak kolaylık kazandırcaktır.
tek seferde hızlıca degıstırmenızı saglıycaktır.

Root > Serverinfo.py Açılır.

SERVER_NAME = "Metin2"
SERVER_IP = "192.168.99.7"

Kullandığınız Filese Göre Değişir Bunlar tabiki.

Kodlar Bu Şekilde Değiştirilir.

SERVER_NAME = open("lib/CONFIG/name.cfg").read()
SERVER_IP = open("lib/CONFIG/ip.cfg").read()

Sonra Clientınızın kurulu olduğu Klosörde Lib açılır
yeni klosör Oluştur.
CONFIG Yap Adını

Aç İçine yeni Metin belgesi oluştur 2 tane

name.cfg
ip.cfg

Name.cfg nin içine Server ismi ip.cfg içine ip nizi yazın

bundan sonra sunucuyu veya server ismini değiştirsenız bıle root acıp kapatmaya gerek kalmıycak
direk cfg içinden ip sini veya ısmını degıstırp kaydetıp oyuna yenı IP Ve Server isminizle Girebilirsiniz.

 
Arkadaşlar Bu Konu Size Filesinizi Başka Sunucuya Gectıgınzde Her seferınde
root > serverinfo.py
acıp server adı veya server ip yi düzenlemenize gerek bıraktırmıycak kolaylık kazandırcaktır.
tek seferde hızlıca degıstırmenızı saglıycaktır.

Root > Serverinfo.py Açılır.

SERVER_NAME = "Metin2"
SERVER_IP = "192.168.99.7"

Kullandığınız Filese Göre Değişir Bunlar tabiki.

Kodlar Bu Şekilde Değiştirilir.

SERVER_NAME = open("lib/CONFIG/name.cfg").read()
SERVER_IP = open("lib/CONFIG/ip.cfg").read()

Sonra Clientınızın kurulu olduğu Klosörde Lib açılır
yeni klosör Oluştur.
CONFIG Yap Adını

Aç İçine yeni Metin belgesi oluştur 2 tane

name.cfg
ip.cfg

Name.cfg nin içine Server ismi ip.cfg içine ip nizi yazın

bundan sonra sunucuyu veya server ismini değiştirsenız bıle root acıp kapatmaya gerek kalmıycak
direk cfg içinden ip sini veya ısmını degıstırp kaydetıp oyuna yenı IP Ve Server isminizle Girebilirsiniz.

Bunu bilmeyen varmı :D Yararlı konu fakat bu devirde bunu bilmeyecek kadar cahil varmıdır hala bilmiyorum :P
Ayrıca config dosyalarından çekmesi sağlıksız bunuda belirtmek isterim :)
Eğer makinanızda Anti-DDOS yazılımı yoksa direk makina gider. Ben şahsen arkadaşımın pvp serveri vardı netmarlisten aldığı makinaya oyun kurdu hazır files 2008 tip bilenler bilir :D benimde bi arkadaşım vardı bu arkadaşta bu arkadaşı hiç sevmiyordu serverini kıskanınca serverinin binary dosyalarını bilgisayarına kurdu girdi baktı IPsı gözüküyor saldırıya başladı makina 2. gününü görmeden kapandı :(

Yinede CFG'den çektirecekseniz çektirin ona karışmam ama sadece bu yöntemin sağlıksız olduğunu kanısındayım.
Konu için teşekkürler yinede ;) Ellerine sağlık
 
Bunu bilmeyen varmı :D Yararlı konu fakat bu devirde bunu bilmeyecek kadar cahil varmıdır hala bilmiyorum :p
Ayrıca config dosyalarından çekmesi sağlıksız bunuda belirtmek isterim :)
Eğer makinanızda Anti-DDOS yazılımı yoksa direk makina gider. Ben şahsen arkadaşımın pvp serveri vardı netmarlisten aldığı makinaya oyun kurdu hazır files 2008 tip bilenler bilir :D benimde bi arkadaşım vardı bu arkadaşta bu arkadaşı hiç sevmiyordu serverini kıskanınca serverinin binary dosyalarını bilgisayarına kurdu girdi baktı IPsı gözüküyor saldırıya başladı makina 2. gününü görmeden kapandı :(

Yinede CFG'den çektirecekseniz çektirin ona karışmam ama sadece bu yöntemin sağlıksız olduğunu kanısındayım.
Konu için teşekkürler yinede ;) Ellerine sağlık
Peki Bu Devirde Sunucusunda Anti-DDOS Yazılımı kurdurmıycak cahil varmı ;)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst