noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

"Artık çok zor"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lightning
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 107

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1017

Dönüş yolculuğu sırasında bir yönetici “Eskiden bizi yok sayıp, ‘3 değil 2 büyük var’ derlerdi. Şimdi ise tek büyük var. O da Beşiktaş” ifadesini kullandı...Otoriteler de "Fener, Şampiyonlar Ligi'ne 9 yıldır gidemiyor. G.Saray 2 yıldır Avrupa'da yok. Artık Beşiktaş'ı durdurmak çok zor" görüşünde birleşiyor...

Devler Ligi'ne Porto deplasmanında galibiyetle başlayan Beşiktaş'ın keyfine diyecek yok... Dönüş yolculuğu sırasında yöneticilerden ezeli rakiplere çarpıcı mesajlar geldi. Bir yönetici, "Eskiden bizi yok sayıp, '3 değil 2 büyük var' derlerdi. Şimdi tek büyük var. O da Beşiktaş" ifadesini kullandı

TÜRK FUTBOLUNUN GURURU
Fenerbahçe ve Galatasaray'ın köy takımlarına elendiğini söyleyen yöneticiler, "Biz Avrupa devini deplasmanda dize getirdik. Türk futbolunun bir kez daha gururu olduk" diye konuştu.

ARADAKİ MAKAS AÇILIYOR
Futbol otoriteleri de Beşiktaş ile ezeli rakipleri arasındaki makasın giderek açıldığına dikkat çekerken, "Hem saha içinde hem saha dışında büyük bir başarı hikayesi yazılıyor" dedi.

FENER'İN BÜYÜK HASRETİ
F.Bahçe'nin 9 yıldır Şampiyonlar Ligi'ne gidemediğini, G.Saray'ın da 2 yıldır Avrupa'da olmadığına dikkat çeken otoriteler, "Artık Beşiktaş'ı durdurmak çok zor olacak" görüşünde birleşti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst