Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Kaliteli Ram

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ismailapa42
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 189

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkdaşlar Sizce ramde 2400 Mhz CL 12 mi daha iyi olur

yoksa

3000 Mhz CL 15 mi ?

Cl si yükseldikçe kötüleşir dediler

birde ASUS PRIME Z270-P- K- A ( hangisi en iyisi bilmiyorum fark edermi veya ) Intel Z270 Soket 1151 DDR4 3866MHz(OC) USB3.1 AURA RGB Anakart

hakkında ne dersin oyun bilgisyarı topluyorum almalımıyım

ekran kartı olarak ne önerirsiniz teşekkür ederim şimdiden :)
 
1. CL değerleri genellikle gözle görülür fark yaratmıyorlar :D
2. M.2 SSD kullanmayacaksan P alman daha ekonomik olur.

Bütçeni bilmeden ekran kartı öneremeyeceğim :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst