HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkdaşlar Sizce ramde 2400 Mhz CL 12 mi daha iyi olur
yoksa
3000 Mhz CL 15 mi ?
Cl si yükseldikçe kötüleşir dediler
birde ASUS PRIME Z270-P- K- A ( hangisi en iyisi bilmiyorum fark edermi veya ) Intel Z270 Soket 1151 DDR4 3866MHz(OC) USB3.1 AURA RGB Anakart
hakkında ne dersin oyun bilgisyarı topluyorum almalımıyım
ekran kartı olarak ne önerirsiniz teşekkür ederim şimdiden
yoksa
3000 Mhz CL 15 mi ?
Cl si yükseldikçe kötüleşir dediler
birde ASUS PRIME Z270-P- K- A ( hangisi en iyisi bilmiyorum fark edermi veya ) Intel Z270 Soket 1151 DDR4 3866MHz(OC) USB3.1 AURA RGB Anakart
hakkında ne dersin oyun bilgisyarı topluyorum almalımıyım
ekran kartı olarak ne önerirsiniz teşekkür ederim şimdiden

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 22
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 32
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K

