HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=4]Trabzonsporlu Olcay Şahan Alanyaspor maçı öncesinde konuştu: Rakibimizi ciddiye alalım. Futbolda rehavet yok, tecrübelerim bunu söyler. Havaya girmeye de gerek yok. 12. adam tribünleri doldursun. Bize güvenenleri mahcup etmemeliyiz. Şimdi beşte beş zamanıdır.[/h]
Kadroda revizyona gittikten sonra adeta hayata dönen ve ikinci yarıdaki ilk 4 maçını da kazanan Trabzon, gözünü bugünkü Aytemiz Alanyamaçına çevirdi. Hedeflerinin rakiplerini yenmek olduğunu belirten Olcay Şahan, seriye devam istediklerini söyledi.
Osmanlı deplasmanında attığı harika golle takımına maçı kazandıran yıldız oyuncu, Çıkıp normal oyunumuzu oynayıp üç puanı hanemize yazdırmalıyız ve yakaladığımız galibiyet serisini devam ettirmeliyiz. Önemli bir rakipler oynadığımızı unutmamalıyız. Bu nedenle erkenden havaya girmemeliyiz. Futbolda bu gibi şeylere yer olmadığını öğrendim. 4 maç kazandık. Bu tempomuz devam etsin ki daha da yukarıları zorlayalım. Benim asıl isteğim şudur; 12. adam tribünleri doldursun, bize de iyi oyunla beş de beş yapmak kalsın, şimdi beşte beş zamanıdır dedi.
ORTAYA FARKLI TRABZON ÇIKACAK
Trabzonspor[FONT="]un eski havasını bulmak üzere olduğunu da söyleyen Olcay Şahan sözlerini şöyle sürdürdü:
[FONT="]Her ne olursa olsun Trabzonspor ülkemizin 4 büyük kulübünden biridir. Benden zaten bu yüzden buradayım. Yapacağımız güzel işlerle kulübümüzü daha da büyüterek güzel işlere imza atmak istiyoruz. Bize güvenin, destek verin yeter. Alanyaspor maçını da kazandığımız da ilerleyen haftalar adına ortaya çok daha farklı bir Trabzonspor çıkacaktır, bunu da herkese hissettirecektir.[/FONT][/FONT]
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kadroda revizyona gittikten sonra adeta hayata dönen ve ikinci yarıdaki ilk 4 maçını da kazanan Trabzon, gözünü bugünkü Aytemiz Alanyamaçına çevirdi. Hedeflerinin rakiplerini yenmek olduğunu belirten Olcay Şahan, seriye devam istediklerini söyledi.
Osmanlı deplasmanında attığı harika golle takımına maçı kazandıran yıldız oyuncu, Çıkıp normal oyunumuzu oynayıp üç puanı hanemize yazdırmalıyız ve yakaladığımız galibiyet serisini devam ettirmeliyiz. Önemli bir rakipler oynadığımızı unutmamalıyız. Bu nedenle erkenden havaya girmemeliyiz. Futbolda bu gibi şeylere yer olmadığını öğrendim. 4 maç kazandık. Bu tempomuz devam etsin ki daha da yukarıları zorlayalım. Benim asıl isteğim şudur; 12. adam tribünleri doldursun, bize de iyi oyunla beş de beş yapmak kalsın, şimdi beşte beş zamanıdır dedi.
ORTAYA FARKLI TRABZON ÇIKACAK
Trabzonspor[FONT="]un eski havasını bulmak üzere olduğunu da söyleyen Olcay Şahan sözlerini şöyle sürdürdü:
[FONT="]Her ne olursa olsun Trabzonspor ülkemizin 4 büyük kulübünden biridir. Benden zaten bu yüzden buradayım. Yapacağımız güzel işlerle kulübümüzü daha da büyüterek güzel işlere imza atmak istiyoruz. Bize güvenin, destek verin yeter. Alanyaspor maçını da kazandığımız da ilerleyen haftalar adına ortaya çok daha farklı bir Trabzonspor çıkacaktır, bunu da herkese hissettirecektir.[/FONT][/FONT]
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 142
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 254
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 69
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 165
