HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar öncelikle paylaşımın detayını geçmeden önce söylemek istediğim bir kaç şey var ;
Benim hakkımda bir çok olumsuz eleştiri görüyorum bazen problem değil eleştirilere açığım her zaman ama işi bilmeyen adam hakkımda atıp tutuyor ve inanın zoruma gidiyor , Ben index editlerim sende öylesin bilmem ne .
Ben aldığım hiç bir index'e şuana kadar benim tarafımdan kodlanmıştır demedim veya alıp direk siteye atmadım arkadaşların editten kastı
Dosyasına girip link ve isim değiştirmek ben bunları yapmıyorum sadece psdlerini ayarlıyorum arka planlarda reklamları varsa kaldırıp sizlere paylaşıyorum ve ek bir ücret istemiyorum sadece sizlerin işine yaraması amaçlı yapıyorum bana bir ek geliri yok bu işin.
Buna rağmen iyiliğimizi suistimal ediyorlar ve forum yöneticileri bu durumlarla ilgilenmiyor.
Herneyse bu index'te ''Romania Metin2 Server'in'den SonyMt2'e ait'' İndex'in bayağı bir yerini değiştirdim ve içeriğine psd ekledim
O Editciyim diyen arkadaşların daha bir paylaşım yaptığını görmedim bunlarda ufakta olsa sadece görmeleleri için bir kanıt ekliyorum;
İNDEX PHOTOSHOP GÖRÜNTÜ ;
İNDEX TÜRKÇE HALİ ;
İNDEX ORJİNAL HALİ ;
İNDİR VE VirüsTotaL ;
Ufak bir teşekkür yeterli ve Lütfen şu işi bilmeyen adamlar benim ve benim yaptığım işi yapan arkadaşları eleştirmekten vazgeçsin. Foruma Kayıt olalı 2 günü olmuş bizi kötülüyor Ayıptır YAPMAYIN !
Benim hakkımda bir çok olumsuz eleştiri görüyorum bazen problem değil eleştirilere açığım her zaman ama işi bilmeyen adam hakkımda atıp tutuyor ve inanın zoruma gidiyor , Ben index editlerim sende öylesin bilmem ne .
Ben aldığım hiç bir index'e şuana kadar benim tarafımdan kodlanmıştır demedim veya alıp direk siteye atmadım arkadaşların editten kastı
Kod:
index.html
Buna rağmen iyiliğimizi suistimal ediyorlar ve forum yöneticileri bu durumlarla ilgilenmiyor.
Herneyse bu index'te ''Romania Metin2 Server'in'den SonyMt2'e ait'' İndex'in bayağı bir yerini değiştirdim ve içeriğine psd ekledim
O Editciyim diyen arkadaşların daha bir paylaşım yaptığını görmedim bunlarda ufakta olsa sadece görmeleleri için bir kanıt ekliyorum;
İNDEX PHOTOSHOP GÖRÜNTÜ ;
İNDEX TÜRKÇE HALİ ;
İNDEX ORJİNAL HALİ ;
İNDİR VE VirüsTotaL ;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Ufak bir teşekkür yeterli ve Lütfen şu işi bilmeyen adamlar benim ve benim yaptığım işi yapan arkadaşları eleştirmekten vazgeçsin. Foruma Kayıt olalı 2 günü olmuş bizi kötülüyor Ayıptır YAPMAYIN !
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
