HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Cesaret pelerini bilindiği gibi ilk etapta süresiz yapıldı.Sonradan ne değişti de 1 saatlik hale geldi bilmiyorum fakat bunun bir çok negatif yönü var tekrardan gözden geçirilip düzeltilmesi gerekiyor.
1 saatlik ve depolanamaz hali çar kasma , para kasma , boss kesme v.b bir çok konuda olumsuz etki yapıyor.
Pelerinin ya eskisi gibi sınırsız hale yada 1 saatlik depolanabilir hale getirilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum.
1 saatlik ve depolanamaz hali çar kasma , para kasma , boss kesme v.b bir çok konuda olumsuz etki yapıyor.
Pelerinin ya eskisi gibi sınırsız hale yada 1 saatlik depolanabilir hale getirilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum.
Cesaret pelerini bilindiği gibi ilk etapta süresiz yapıldı.Sonradan ne değişti de 1 saatlik hale geldi bilmiyorum fakat bunun bir çok negatif yönü var tekrardan gözden geçirilip düzeltilmesi gerekiyor.
1 saatlik ve depolanamaz hali çar kasma , para kasma , boss kesme v.b bir çok konuda olumsuz etki yapıyor.
Pelerinin ya eskisi gibi sınırsız hale yada 1 saatlik depolanabilir hale getirilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum.
Oyuncuların suistimal yapması sonucu bu şekilde yapıldı. Sınırsız elle basmalı seçeneğinde eklenmesi iyi olabilir. İsteyen 1 saatlik oto isteyen ise elle basmalıyı kullanır. Lakin depolanmalı hali yine suistimale açık. @Shorty;
Moderatör tarafında düzenlendi:
kardeşim suistimale açık diye bi şey mi var ya ????? metinden pelerin düşüyor iki metin daha kesiyoruz süresi kendi kendine bitiyo böyle bi şey olabilir mi ya ya hiç konmasın ya depolansın ya elle basılsın ya da metin2 tc deki gibi x e basınca ceksin slotları. gelmiş geçmiş en saçma pelerin sistemini görüyorum burda. bak bu işin çözümü gayet basit koyarsın bi tuşa örneğin x. bastıkça slot gelir fakat ototuş programlarına karşı belli bi hız veya basımdan sonra uyarı verebilir. yani çoğu serverda önlemi böyle. bu sistem acayip saçma sapan bi şeyOyuncuların suistimal yapması sonucu bu şekilde yapıldı. Sınırsız elle basmalı seçeneğinde eklenmesi iyi olabilir. İsteyen 1 saatlik oto isteyen ise elle basmalıyı kullanır. Lakin depolanmalı hali yine suistimale açık. @Shorty;
kardeşim suistimale açık diye bi şey mi var ya ????? metinden pelerin düşüyor iki metin daha kesiyoruz süresi kendi kendine bitiyo böyle bi şey olabilir mi ya ya hiç konmasın ya depolansın ya elle basılsın ya da metin2 tc deki gibi x e basınca ceksin slotları. gelmiş geçmiş en saçma pelerin sistemini görüyorum burda. bak bu işin çözümü gayet basit koyarsın bi tuşa örneğin x. bastıkça slot gelir fakat ototuş programlarına karşı belli bi hız veya basımdan sonra uyarı verebilir. yani çoğu serverda önlemi böyle. bu sistem acayip saçma sapan bi şey
Söylediklerimle aynı şeyleri söylemişsiniz.Bende elle basılan pelerinin alternatif olarak eklenmesinin sağlıklı olacağını söylemiştim.
zorkon sunucusunda 1 saatlık ve 10 m olan pelerın cok sacma eskısı gıbı 200 lu olsa daha ıyı olur.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 118
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 125
