HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar monitörü 8 olarak sayarsak metin2 açtığımda ekranın 8/3 ü kaplanıyor yani 8/8 [Tümü] gözükmedi.Ayarlarını size yazıyım:
Display
Resolution:800x600 16bp
Frequency:60
Gamma:3
Sound
Bgm:0
Sfx:0
_
[_] Use Software cursor (Kutuyu işaretlemedim)
Window Mode
oWindow Mode •Full Screen Mode
IME Mode
•Game IME oExternal IME
GFX
FOG:Far
TNL:GPU
Shadow:All
________ _________
[___OK___] [__Cancel__]
Eğer sizdeki ayarlar farklıysa lütfen söyleyin.Vede mümkünse benim yazdığımı kopyalayıp kendi yorumunuza sizin "Oyun Seçenekleri"'nizinkinden düzeltmeniz önemle rica olunur!!!
Display
Resolution:800x600 16bp
Frequency:60
Gamma:3
Sound
Bgm:0
Sfx:0
_
[_] Use Software cursor (Kutuyu işaretlemedim)
Window Mode
oWindow Mode •Full Screen Mode
IME Mode
•Game IME oExternal IME
GFX
FOG:Far
TNL:GPU
Shadow:All
________ _________
[___OK___] [__Cancel__]
Eğer sizdeki ayarlar farklıysa lütfen söyleyin.Vede mümkünse benim yazdığımı kopyalayıp kendi yorumunuza sizin "Oyun Seçenekleri"'nizinkinden düzeltmeniz önemle rica olunur!!!
