mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Banlı kullanıcılar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GonuLAffetmeZll
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 539

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkdaşlar

GonLAffetmZ den Sonra onun üstüne DIRILISH hesabımda ban yedi .
GonL iyi niyetimle oyun kapanabilir ihtimali vermemden dolayı ban yedi birazda ben büyüttüm .
DIRILISH hesabımda arkadaşa vermemden dolayı küfür etmiş ve ban yemiş ve gerekli kanıtları tickette gösterdim .
SİZ YETKİLİ GM LER VE ADMİN VE TÜM OYUNCULAR ;
Siz hayatınızda hiç hata yapmadınız mı ?
Siz oyuncular biz ban yedik diye dalga geçenler yerimizde olsanız sizde çarınız açılsın istemezmiydiniz ?
Bence 2017 ye özel tüm banlı kullanıcıların hesabı açılmalı ve tekrarlandığı anda ebedi kapatılmalı herkes hata yapar ve açıldıktan sonra bida olacağını sanmam.

Teşekkürler .

Turkmmo Flood Engelleme

Şunuda unuttum oyunda kullanıcı sayısı epey artacaktır.
 
Merhaba Arkdaşlar

GonLAffetmZ den Sonra onun üstüne DIRILISH hesabımda ban yedi .
GonL iyi niyetimle oyun kapanabilir ihtimali vermemden dolayı ban yedi birazda ben büyüttüm .
DIRILISH hesabımda arkadaşa vermemden dolayı küfür etmiş ve ban yemiş ve gerekli kanıtları tickette gösterdim .
SİZ YETKİLİ GM LER VE ADMİN VE TÜM OYUNCULAR ;
Siz hayatınızda hiç hata yapmadınız mı ?
Siz oyuncular biz ban yedik diye dalga geçenler yerimizde olsanız sizde çarınız açılsın istemezmiydiniz ?
Bence 2017 ye özel tüm banlı kullanıcıların hesabı açılmalı ve tekrarlandığı anda ebedi kapatılmalı herkes hata yapar ve açıldıktan sonra bida olacağını sanmam.

Teşekkürler .

Turkmmo Flood Engelleme

Şunuda unuttum oyunda kullanıcı sayısı epey artacaktır.

Bende ban affı olsun diyordum ama sen bu paylaşımı yaptıktan sonra bence açılmasın banlanan çarlar özelliklede senin hesapların
sırf senin şu forumda açtığın konulardan slayt yapmayı düşünüyorum :m08:
 
Merhaba Arkdaşlar

GonLAffetmZ den Sonra onun üstüne DIRILISH hesabımda ban yedi .
GonL iyi niyetimle oyun kapanabilir ihtimali vermemden dolayı ban yedi birazda ben büyüttüm .
DIRILISH hesabımda arkadaşa vermemden dolayı küfür etmiş ve ban yemiş ve gerekli kanıtları tickette gösterdim .
SİZ YETKİLİ GM LER VE ADMİN VE TÜM OYUNCULAR ;
Siz hayatınızda hiç hata yapmadınız mı ?
Siz oyuncular biz ban yedik diye dalga geçenler yerimizde olsanız sizde çarınız açılsın istemezmiydiniz ?
Bence 2017 ye özel tüm banlı kullanıcıların hesabı açılmalı ve tekrarlandığı anda ebedi kapatılmalı herkes hata yapar ve açıldıktan sonra bida olacağını sanmam.

Teşekkürler .

Turkmmo Flood Engelleme

Şunuda unuttum oyunda kullanıcı sayısı epey artacaktır.


Bencede Herkez 2. Şansı hak eder.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst