HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arrowun 4.Sezon Düşmanı Nasıldı?
Arrow, bir dizinin mükemmel başlayıp nasıl darmadağın olduğunun en büyük örneğidir. İlk sezon ile beklediğimiz süper kahraman dizisi diyerek bağrımıza bastığımız, ikinci sezonundan işte bu mükemmel devam ediyor dediğimiz, üçüncü sezonun 9 bölümüne kadar dizi sanki ana konuyu ağırlık vermiyor gibi düşündüğümüz ve sonrasında 3.sezon 10.bölüm ile 4.sezon finaline kadar bitmesini istediğimiz Arrowdan kurtarılamıyoruz. 4. sezonunda neredeyse hiç ok atılmadan senaryoyu bitiren The CWnün yapımcılarına ve yönetmenlerine helal olsun. Oscar veya Emmy verilmeli adamlara. Neyse asıl konumuza gelelim. ( Yazı boyunca hep kendi görüşlerimi dile getirdim. İyi bir şey duymak isterseniz Arrowun 1 ve 2. sezonlarını izleyebilirsiniz)
74 kelimelik bir başlangıçtan sonra asıl konumuza gelebildiğim için mutluyum. Asıl konumuz Damien Darhk nasıldı? Oldukça sıradan kaotik güç isteyen aynı zamanda büyü işleri ile gayet arası olan bir düşman. Aynısını defalarca gördüğümüz dünyanın tek kurtuluşunun üstündeki insanları temizlemek olduğunu düşünen bunu yapmak için uğraşan ve sonunda iyi karakterimiz tarafından bozguna uğratılan türden. İşin bir diğeri kısmı bir bölümde Star Citye füze atıyor ve Felicity onu 10 metreden çeviriyor. Bir kere 10 metreden çevirilen füze direk havaya kalkmaz. Darhk belki de amaçsızdı ve Green Arrowu gördükten sonra kıskançlıkla doğan nefrete kurban gitti. Darhk az sonra yine değineceğim. Şimdi ek olarak dizide iyi olarak gösterilen ancak kötülüklerin mimarı olan Felicitye değinelim. Felicity, açıkçası ilk geldiğinde benim kalbimi kazanmıştı. Çok sempatikti ve onu ekipte görmeni iyi olacağını hep dile getirmişti. Çünkü dizinin uzun metrajda komedi unsuruna ihtiyacı vardı ve Felicity bu işi çok iyi götürüyordu. Tabiki de Ray Palmer işin içine girdiği zaman Felicityi öldüreceklerini düşünmüştüm. Çünkü dizi daha fazla Arrowa yüklenmek istedi. Neyse 3.sezonun ortasında ölmedi dedim tamam kesin Ray Palmerı öldürecekler. Öyle de oldu. 3.sezon bittiğinde herkeste bir hayal kırıklığı oldu. Twitterda bir kampanya başlatıldı. Oliver ve Felicityi ilişki yaşasınlar dediler ve yapımcılarda yaptı. Ne olduysa o zaman oldu. Dizi dram dizisine döndü bir ara dizinin ismini keşke Felicity diye değiştirseler diyordum şimdi ise diziyi bitirsinler. Bu kadar kin kustuğumuza göre Darhk hakkında birkaç bir şey söylemem gerek. Kendisinin oynayan oyuncu Neal McDonoughn rolü kabul ettiği için kendini sorguluyordur. Kendisinin Damien Darhkı iyi yansıttığını ancak senaryonun azizliğine uğradığını düşünüyorum. Bir Arrow yazısı da böyle sona eriyor belki 5.sezonu incelemesi yapılırsa yine yazabilirim. Kendi düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. Ayrıca The CW küçük bir özet şeklinde bir videoyu koymuş hemen aşağıdan bulabilirsiniz. (Puan: 2/10)
Arrowun 5.sezonu 5 Ekimde The CW kanalında yayınlanacak.
Arrow, bir dizinin mükemmel başlayıp nasıl darmadağın olduğunun en büyük örneğidir. İlk sezon ile beklediğimiz süper kahraman dizisi diyerek bağrımıza bastığımız, ikinci sezonundan işte bu mükemmel devam ediyor dediğimiz, üçüncü sezonun 9 bölümüne kadar dizi sanki ana konuyu ağırlık vermiyor gibi düşündüğümüz ve sonrasında 3.sezon 10.bölüm ile 4.sezon finaline kadar bitmesini istediğimiz Arrowdan kurtarılamıyoruz. 4. sezonunda neredeyse hiç ok atılmadan senaryoyu bitiren The CWnün yapımcılarına ve yönetmenlerine helal olsun. Oscar veya Emmy verilmeli adamlara. Neyse asıl konumuza gelelim. ( Yazı boyunca hep kendi görüşlerimi dile getirdim. İyi bir şey duymak isterseniz Arrowun 1 ve 2. sezonlarını izleyebilirsiniz)
74 kelimelik bir başlangıçtan sonra asıl konumuza gelebildiğim için mutluyum. Asıl konumuz Damien Darhk nasıldı? Oldukça sıradan kaotik güç isteyen aynı zamanda büyü işleri ile gayet arası olan bir düşman. Aynısını defalarca gördüğümüz dünyanın tek kurtuluşunun üstündeki insanları temizlemek olduğunu düşünen bunu yapmak için uğraşan ve sonunda iyi karakterimiz tarafından bozguna uğratılan türden. İşin bir diğeri kısmı bir bölümde Star Citye füze atıyor ve Felicity onu 10 metreden çeviriyor. Bir kere 10 metreden çevirilen füze direk havaya kalkmaz. Darhk belki de amaçsızdı ve Green Arrowu gördükten sonra kıskançlıkla doğan nefrete kurban gitti. Darhk az sonra yine değineceğim. Şimdi ek olarak dizide iyi olarak gösterilen ancak kötülüklerin mimarı olan Felicitye değinelim. Felicity, açıkçası ilk geldiğinde benim kalbimi kazanmıştı. Çok sempatikti ve onu ekipte görmeni iyi olacağını hep dile getirmişti. Çünkü dizinin uzun metrajda komedi unsuruna ihtiyacı vardı ve Felicity bu işi çok iyi götürüyordu. Tabiki de Ray Palmer işin içine girdiği zaman Felicityi öldüreceklerini düşünmüştüm. Çünkü dizi daha fazla Arrowa yüklenmek istedi. Neyse 3.sezonun ortasında ölmedi dedim tamam kesin Ray Palmerı öldürecekler. Öyle de oldu. 3.sezon bittiğinde herkeste bir hayal kırıklığı oldu. Twitterda bir kampanya başlatıldı. Oliver ve Felicityi ilişki yaşasınlar dediler ve yapımcılarda yaptı. Ne olduysa o zaman oldu. Dizi dram dizisine döndü bir ara dizinin ismini keşke Felicity diye değiştirseler diyordum şimdi ise diziyi bitirsinler. Bu kadar kin kustuğumuza göre Darhk hakkında birkaç bir şey söylemem gerek. Kendisinin oynayan oyuncu Neal McDonoughn rolü kabul ettiği için kendini sorguluyordur. Kendisinin Damien Darhkı iyi yansıttığını ancak senaryonun azizliğine uğradığını düşünüyorum. Bir Arrow yazısı da böyle sona eriyor belki 5.sezonu incelemesi yapılırsa yine yazabilirim. Kendi düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. Ayrıca The CW küçük bir özet şeklinde bir videoyu koymuş hemen aşağıdan bulabilirsiniz. (Puan: 2/10)
Arrowun 5.sezonu 5 Ekimde The CW kanalında yayınlanacak.
