Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Arrow’un 4.Sezon Düşmanı Nasıldı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 369

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arrow’un 4.Sezon Düşmanı Nasıldı?

felicity-smoak-arrow.jpg


Arrow, bir dizinin mükemmel başlayıp nasıl darmadağın olduğunun en büyük örneğidir. İlk sezon ile beklediğimiz süper kahraman dizisi diyerek bağrımıza bastığımız, ikinci sezonundan işte bu mükemmel devam ediyor dediğimiz, üçüncü sezonun 9 bölümüne kadar dizi sanki ana konuyu ağırlık vermiyor gibi düşündüğümüz ve sonrasında 3.sezon 10.bölüm ile 4.sezon finaline kadar bitmesini istediğimiz Arrow’dan kurtarılamıyoruz. 4. sezonunda neredeyse hiç ok atılmadan senaryoyu bitiren The CW’nün yapımcılarına ve yönetmenlerine helal olsun. Oscar veya Emmy verilmeli adamlara. Neyse asıl konumuza gelelim. ( Yazı boyunca hep kendi görüşlerimi dile getirdim. İyi bir şey duymak isterseniz Arrow’un 1 ve 2. sezonlarını izleyebilirsiniz)

74 kelimelik bir başlangıçtan sonra asıl konumuza gelebildiğim için mutluyum. Asıl konumuz Damien Darhk nasıldı? Oldukça sıradan kaotik güç isteyen aynı zamanda büyü işleri ile gayet arası olan bir düşman. Aynısını defalarca gördüğümüz dünyanın tek kurtuluşunun üstündeki insanları temizlemek olduğunu düşünen bunu yapmak için uğraşan ve sonunda iyi karakterimiz tarafından bozguna uğratılan türden. İşin bir diğeri kısmı bir bölümde Star City’e füze atıyor ve Felicity onu 10 metreden çeviriyor. Bir kere 10 metreden çevirilen füze direk havaya kalkmaz. Darhk belki de amaçsızdı ve Green Arrow’u gördükten sonra kıskançlıkla doğan nefrete kurban gitti. Darhk az sonra yine değineceğim. Şimdi ek olarak dizide iyi olarak gösterilen ancak kötülüklerin mimarı olan Felicity’e değinelim. Felicity, açıkçası ilk geldiğinde benim kalbimi kazanmıştı. Çok sempatikti ve onu ekipte görmeni iyi olacağını hep dile getirmişti. Çünkü dizinin uzun metrajda komedi unsuruna ihtiyacı vardı ve Felicity bu işi çok iyi götürüyordu. Tabiki de Ray Palmer işin içine girdiği zaman Felicity’i öldüreceklerini düşünmüştüm. Çünkü dizi daha fazla Arrow’a yüklenmek istedi. Neyse 3.sezonun ortasında ölmedi dedim tamam kesin Ray Palmer’ı öldürecekler. Öyle de oldu. 3.sezon bittiğinde herkeste bir hayal kırıklığı oldu. Twitter’da bir kampanya başlatıldı. Oliver ve Felicity’i ilişki yaşasınlar dediler ve yapımcılarda yaptı. Ne olduysa o zaman oldu. Dizi dram dizisine döndü bir ara dizinin ismini keşke Felicity diye değiştirseler diyordum şimdi ise diziyi bitirsinler. Bu kadar kin kustuğumuza göre Darhk hakkında birkaç bir şey söylemem gerek. Kendisinin oynayan oyuncu Neal McDonoughn rolü kabul ettiği için kendini sorguluyordur. Kendisinin Damien Darhk’ı iyi yansıttığını ancak senaryonun azizliğine uğradığını düşünüyorum. Bir Arrow yazısı da böyle sona eriyor belki 5.sezonu incelemesi yapılırsa yine yazabilirim. Kendi düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. Ayrıca The CW küçük bir özet şeklinde bir videoyu koymuş hemen aşağıdan bulabilirsiniz. (Puan: 2/10)

Arrow’un 5.sezonu 5 Ekim’de The CW kanalında yayınlanacak.

Cizgiroman_Logo.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst