HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Başkan yardımcısı Nevzat Aydın, Gaziantepspor yenilgisini "Yazık oldu" diye yorumladı.
Twitter'dan açıklama yapan Aydın, "Yazık oldu. İkinci yarı iyiydik, 3-4 net pozisyon var. Rakip bütün devre yattı, 1 puana razıyken acayip bir şutla gol geldi. Bu kadar" dedi. Aydın, yenilgiye rağmen özellikle ikinci yarıdaki oyunun tatmin edici olduğunu da belirtti.
HaberTS
Twitter'dan açıklama yapan Aydın, "Yazık oldu. İkinci yarı iyiydik, 3-4 net pozisyon var. Rakip bütün devre yattı, 1 puana razıyken acayip bir şutla gol geldi. Bu kadar" dedi. Aydın, yenilgiye rağmen özellikle ikinci yarıdaki oyunun tatmin edici olduğunu da belirtti.
HaberTS
