Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Oyun Hatadan geçilmiyor şu anda

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gebermezadam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 882

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yıllardır metin2 serverları kuran işleten yöneten birisinin de bu kadar sorunu halledememesi ve insanların sorununu çözememesi aynı durum sanırım.

Çok fazla işiniz olabilir çok daha önemli işlerinizde olabilir ve artık gerçekten insanlarla uğraşmaktan bıkmış usanmış olabilirsiniz ama kimseye hakaret ederek bir çözüme varamazsınız. İnsanlar seçtikleri işi veya karınlarını doyurdukları işi yaparlar bir işi severek yapmak zorunda değildir kimse, ama o işin sorumluluklarını yerine getirmek zorundadır ve ona göre davranmalıdır. Lakin kimse kimseye hakaret edemez buda saygıdan gelir. Belki de siz çok fazla hakaret duyuyorsunuz ve aslında bu belki değil gerçekten de duyuyorsunuz hemde çok daha ağır hakaretler... ama sizin sorumluluklarınız ve mevkiniz gereği sizin örnek olmanız ve herkes ne kadar kötü davranırsa davransın sizin davranmamanız gerekir.

Size en yakın zamanda açmış olduğu bir konudan örnek göstereyim

http://www.turkmmo.com/elym2-genel/3479095-nesne-market-sabahtan-beri-acilmiyor.html

adresine buyurun 21:59 da acilen ilgilenin yazıp, 22:55 de bir ilgilenen be diye mesaj gönderen bir insanın bana iyi niyetli olduğunu ve hata bildirimi yaptığını söylemeyin.

Bunu aklı başında bir insan yapmaz gerizekali yorumumu yineliyorum bunun içinde burda uzun uzadıya sen yöneticisin böyle yorum yapamazsın kafasına girmekle uğraşamıcam burda kimse kimsenin hizmetçisi değil beğenmiyorsan oynamayacaksınız bu oyuna para yatırıyorsun diye gelip burda kimse kimseye köpek muamelesi çekemez
 
diğer dediklerine lafım yok ama farklı chde pm olayı tamamen doğru Shift + Enterden pm atmaya gerek yok aşağı bağırmadan ismi çıkıyor adamın tıklıyorum üstüne pm diyorum bağlı değil diyor ama adam sürekli bağırma atıyor yada diğer kişiler farklı chden bana pm atamıyor ve GerdekBasanFlorasanHasan nickli kardeşime dost eklediğim zaman bağlı değil diyor ama halbuki adam karşımda .s

@Shorty ; @admin ;

Bu şekilde detaylı bir hata bildirimi yapılırsa düzeltilmemesi için hiçbir neden yok, ama gelip pm atıyorum farklı ch deki adamlar bağlı değil şeklinde bildirilirse bende ona göre denememi yapar ve bu sonuca ulaşırım.

Metin2 yi yapan kişi sonuçta ben değilim keşke ben olsam da hataya nokta atışı mudahale edebilme şansım olsa konuyla ilgilenip en kısa sürede güncelleme yapıcam.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Size en yakın zamanda açmış olduğu bir konudan örnek göstereyim

http://www.turkmmo.com/elym2-genel/3479095-nesne-market-sabahtan-beri-acilmiyor.html

adresine buyurun 21:59 da acilen ilgilenin yazıp, 22:55 de bir ilgilenen be diye mesaj gönderen bir insanın bana iyi niyetli olduğunu ve hata bildirimi yaptığını söylemeyin.

Bunu aklı başında bir insan yapmaz gerizekali yorumumu yineliyorum bunun içinde burda uzun uzadıya sen yöneticisin böyle yorum yapamazsın kafasına girmekle uğraşamıcam burda kimse kimsenin hizmetçisi değil beğenmiyorsan oynamayacaksınız bu oyuna para yatırıyorsun diye gelip burda kimse kimseye köpek muamelesi çekemez

Bu kişinin yaptığı bir davranışı onaylamıyorum lakin bu sizin hitap şeklinizin yanlış olduğunu değiştirmiyor ne yazık ki.
Bu oyuna para veren var para vermeyen var ve bu oyunu yönetenler de her iki gruba eşit davranmak zorundadır. Hiç kimse hiç kimseye saygısızca davranamaz veya aşağılayamaz veya rencide edemez bu oyuncu içinde böyledir, yönetici içinde. Yöneticilerde sitem edebilir ama bu argo veya hakaretle değildir ,malum yazının sınırı yoktur, siz bir sitemde argo kullanırsanız basit kaçar ve sizin size davranandan farkınız kalmaz. Son olarak eklemek istiyorum burada 'beğenmiyorsan oynamayacaksınız' demek çok basit ve profesyonellikten uzak bir davranış biçimi. Evet, belki kimileri diye bilir 'Kardeşim, altı üstü pvp server sen ne saçmalıyorsun ? ne profesyonelliği ? '. Kanımca, 6 yıldır açık olan bir server ve son zamanlarda kurumsallaşan ve bir ofis açan bir şirket bence profesyonel olmalıdır. Size göre buna gerek yoksa ben saygı duyarım.

Ayrıca, Köprüleri yıkmak kolaydır ama yapmak zordur.
 
Bu şekilde detaylı bir hata bildirimi yapılırsa düzeltilmemesi için hiçbir neden yok, ama gelip pm atıyorum farklı ch deki adamlar bağlı değil şeklinde bildirilirse bende ona göre denememi yapar ve bu sonuca ulaşırım.

Metin2 yi yapan kişi sonuçta ben değilim keşke ben olsam da hataya nokta atışı mudahale edebilme şansım olsa konuyla ilgilenip en kısa sürede güncelleme yapıcam.


Teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst