HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sabah 10.30 da nesne markette bakım olucak dendi oyundan attı beni sonra bu saat oldu oyuna giremedim 3 defa sildim tekrar yükledim hala sunucuya bağlanırken hata diyor . Kaç defa Facebookdan forumdan mesaj attım oyun açık mı diye sormama rağmen kaç saat bir Allahın kuluda cevap vermedi kaç saat sonra sağolsun biri de oyun açık dedi altına sorunumu yazdım onada cevap gelmedi . Desteğe de mesaj attım 10 15 gün sonra dönerler heralde diye umuyorum . Sunucuya Bağlanırken Hata alıyorum Lütfen Biri buna cevap versin
Adminde öyle bi konuya baktı 10 15 dk hiç bişi demeden gitti D: hayırlısı ne diyim
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 32
