mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Forum Hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AyaraDevam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 428

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar Arkadaşlar .

Bu foruma 2010 senesinde adım attım. O zamandan bu zamana kadar İnsan sıfatına girmiş kişiler, yabancı forumlardan aldıklarını Türkçeye cevirip paylaşa paylaşa mod. vs gibi yetkiler aldırlar , Adamlar o zaman paylaştıgımız konuları kapatıp 15 gün sonra kendılerı açıyordu. Bügünlerde ise şunu görüyorum , Askere gittiğim için uzunca bir zaman ara verdım , ve son1 kez filesimi kodlayıp serverımi açıp komple bu işerden uzak kalıcağım düşüncesi ile yabancı forumları gezmeye başladım . Romanyasından , Çinine kadar. Yabancı forumlarda paylaşılmış olan ne kadar sistem varsa alınıp türkçeleştirilip Burada Ücretli Files Kurulum burada satılıyor. Bu sistemleri yabancı forumlardan bulup burada paylaşan arkadasların konusu kapatılıyor. Amacımız ne bu forumda ilk gören kapar mantığımı ? Özellikle bu konuda @karaca425; den bir cevap beklıyorum. Kardeşim yanlış anlamayasında Heryerde paylasılmıs olan sistemler Aylar sonra Ücretli Files Kurulum işlerine gelince neden konu kapatıyorsun. Gitsin o vatandaş konusunu kapatsın. Piyasada dolanan sistemleri Ücretsiz paylaşılmış olan sistemleri Turkmmo Forumunda sadece Ücretli Files Kurulum işlerindemi paylaşıcağız biz.

Konular kapatılmadan önce bi google amcamızla beraber o sistemi bi aratın tek sefer yada içindeki kodları aratın google amcamıza bakalım size ne diyecek . Turkmmo Forumu artık eskisi gibi değil . Önceden emeğe saygı ve forum üyeleri arasında hoş görü vardı. Şimdi 1 kaç kişi birbirinin yalakalıgını yapıyor güllük gülistanlık devam edip gidiyorlar.

Bu forumda yetkili olan arkadasların bi kaçının yabancı forumlardan alıp burada paylaştıgınıda gördüm.


Şunuda belirteyim bu yazıyı Kötülemek , karalamak amaçlı yazmadım .
Artık bi seylerin farkına varalım istiyorum.
Ücretsiz paylaşılan sistemler aylar sonra Ücretli Files Kurulum buraya düşüyor biz forumda paylaşamıyoruz.
Çakalık yapıp bunu bilmeyen insanlara parayla satmaya calısan onursuz arkadaslar o konuları kapatsınlar.

Yetkililerimizden Herbirisinin Değerli Cevaplarını Beklıyorum .
Konu yanlış yerdeyse Lütfen doğru yere Taşıyalım .
Konu okadar detaylı ve uzunduki okurken sıkılmayın diye özetledim.

Herkese Hayırlı Günler
Hayırlı Forumlar Kolay gelsin


( Birde bir yetkili kişi THEPRİNCE nin satışlistesindeki herhangi birşey paylaşılmışsa direk konuyu kapatıyor. Önceden forumda paylaşılmıs olması önemli değil direk hurra kapatıyor . Belliki İyi arkadaşlar. Bu yetkili arkadaşı bi incelenmesi için bildiricem ama kim ilgilenicek onuda merak ediyorum bugune kadar kapatğı konuların % 80 i THEPRINCE nın sıstemlerinde olanlarki bi çogu onceden forumda paylaşılmıstı :) )

CrazYALkaN peacemackers
@admin;

karaca425 - DarkKnights
qecekondu06 - Pelin Melek Aslan
xxerdo


 
Son düzenleme:
Merhabalar Arkadaşlar .

Bu foruma 2010 senesinde adım attım. O zamandan bu zamana kadar İnsan sıfatına girmiş kişiler, yabancı forumlardan aldıklarını Türkçeye cevirip paylaşa paylaşa mod. vs gibi yetkiler aldırlar , Adamlar o zaman paylaştıgımız konuları kapatıp 15 gün sonra kendılerı açıyordu. Bügünlerde ise şunu görüyorum , Askere gittiğim için uzunca bir zaman ara verdım , ve son1 kez filesimi kodlayıp serverımi açıp komple bu işerden uzak kalıcağım düşüncesi ile yabancı forumları gezmeye başladım . Romanyasından , Çinine kadar. Yabancı forumlarda paylaşılmış olan ne kadar sistem varsa alınıp türkçeleştirilip Burada Ücretli Files Kurulum burada satılıyor. Bu sistemleri yabancı forumlardan bulup burada paylaşan arkadasların konusu kapatılıyor. Amacımız ne bu forumda ilk gören kapar mantığımı ? Özellikle bu konuda @karaca425; den bir cevap beklıyorum. Kardeşim yanlış anlamayasında Heryerde paylasılmıs olan sistemler Aylar sonra Ücretli Files Kurulum işlerine gelince neden konu kapatıyorsun. Gitsin o vatandaş konusunu kapatsın. Piyasada dolanan sistemleri Ücretsiz paylaşılmış olan sistemleri Turkmmo Forumunda sadece Ücretli Files Kurulum işlerindemi paylaşıcağız biz.

Konular kapatılmadan önce bi google amcamızla beraber o sistemi bi aratın tek sefer yada içindeki kodları aratın google amcamıza bakalım size ne diyecek . Turkmmo Forumu artık eskisi gibi değil . Önceden emeğe saygı ve forum üyeleri arasında hoş görü vardı. Şimdi 1 kaç kişi birbirinin yalakalıgını yapıyor güllük gülistanlık devam edip gidiyorlar.

Bu forumda yetkili olan arkadasların bi kaçının yabancı forumlardan alıp burada paylaştıgınıda gördüm.


Şunuda belirteyim bu yazıyı Kötülemek , karalamak amaçlı yazmadım .
Artık bi seylerin farkına varalım istiyorum.
Ücretsiz paylaşılan sistemler aylar sonra Ücretli Files Kurulum buraya düşüyor biz forumda paylaşamıyoruz.
Çakalık yapıp bunu bilmeyen insanlara parayla satmaya calısan onursuz arkadaslar o konuları kapatsınlar.

Yetkililerimizden Herbirisinin Değerli Cevaplarını Beklıyorum .
Konu yanlış yerdeyse Lütfen doğru yere Taşıyalım .
Konu okadar detaylı ve uzunduki okurken sıkılmayın diye özetledim.

Herkese Hayırlı Günler
Hayırlı Forumlar Kolay gelsin


( Birde bir yetkili kişi THEPRİNCE nin satışlistesindeki herhangi birşey paylaşılmışsa direk konuyu kapatıyor. Önceden forumda paylaşılmıs olması önemli değil direk hurra kapatıyor . Belliki İyi arkadaşlar. Bu yetkili arkadaşı bi incelenmesi için bildiricem ama kim ilgilenicek onuda merak ediyorum bugune kadar kapatğı konuların % 80 i THEPRINCE nın sıstemlerinde olanlarki bi çogu onceden forumda paylaşılmıstı :) )

CrazYALkaN peacemackers
@admin;

karaca425 - DarkKnights
qecekondu06 - Pelin Melek Aslan
xxerdo



Öncelikle şunu belirtmek istiyorum.
Leş sistemimi yabancılar tarafından mı yapıldı ve ücretsiz paylaşılıp türkçeleştirilip buradamı satışa sunuluyor veya aktif lonca liderleri ? Sizin yabancı forumlarda buldugunuz konular burada o sistemleri varez edemeyip yabancı forumlarda paylaşıp insanların emeklerine saygı göstermeyen kişiler.Aktif lonca liderlerinin yapımcısı ismail @yugi73; nasıl oluyorda ismail in yazdıgı bir sistem yabancılar tarafından yapılmış oluyor ? Bu sistemler ilk satışa konularak insanlar bu sistemleri alarak yayıldı. Ücretli bölümde hangi sistem yabancılar tarafından yapılmışta bizde şu an satışta ? sırf laf olsun diye yazıyorsunuz.Biz burada kişinin emeğine saygı gösteriyoruz.
Sen kendin yazdığın bir sistemi paylaştında bizmi kapattık ? Fakat adam yapmış bunu paylaşmak yerine ücretli olarak satmak istiyor ve konusunu açmış sağdan soldan ele geçirdigin bu sistemi paylaştırmamak mı suç oluyor ? Açtığın 3 konunun 2 sini kapattım demekki 2 si uygun değilmiş sana karşı bir garezim olsa 3 ünüde kapatabilirdim degilmi.Fakat önceligimiz kişilerin emeklerini korumak bu yüzden biri satış yapacağı zaman turkmmo'ya geliyor sende satış yapacak olsan turkmmo gelip yapacaksın çünkü bireylerin emeklerine saygı gösteriyoruz.Ayrıca vatandaş sistem yazıcak ve forumumuzda bunu ücretli olarak satmak isteyip konu açacak ve satacak sonra siz gelip o sistemi paylaşınca gidip sistemin yapımcısı olan arkadaşınmı konusunu kapatağız bu nasıl bir ironi anlamış değilim.Ayrıca yabancı forumlardan alıp herkes paylaşabilir bunda yasak birşey yok bunu sende yapabilirsin.Kimsede bu yüzden senin konunu kapatmaz fakat sistemin yapımcısı burada ücretli olarak satma kararı aldıysa o sistem forumda paylaştırılmaz.Senin yazdığın bir sistemi ücretli olarak sen satsan ben paylaşssam ve kimse konuyu kapatmasa bu seferde bu nasıl forum diyeceksin ? "Ücretsiz paylaşılan sistemler aylar sonra"
ücretli bölüme düşüyor demişssin bir tane örnek ver bakalım hangi sistemi diyorsun merak ettim cidden.Ayrıca Biz hangi sistemin ne olduğunu biliyoruz bu konuda şüphen olmasın örnek veriyorum item kilitleme sistemi ismail'de satıyor bu sistemi forumda c++/pyhton bölümümüzde 3 4 tane konu mevcut item kilitlemeyle ilgili yani dedigin gibi theprnce listesinde olan birşeyi direk kapatma gibi bir durumumuz olsa o sistemleri kapatırdık, fakat neden hala açık ? demekki öyle birşey yapmıyoruz.Ayrıca depo banka sistemi ismail'in listesinde olan bir başka sistem bizim c++/pyhton bölümümüzde sabit konu ? yine ismail'in listesinde olan bir sistem pazar ödül
sistemi quest bölümümüzde mevcut fakat aradaki fark ismail'in kod farkı var ismailden almak isteyen ismailden alıyor forumdaki kullanmak isteyen forumdan kullanıyor.Yani bu sistem ismail'in listesinde var hadi kapatalım gibi bir durum söz konusu bile olmadı olmazda.İyi forumlar...
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst