kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

İtoudis: "Obradovic olmasa yapamazdım"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 129

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

itoudis-obradovic-olmasa-yapamazdim--7040493.Jpeg


CSKA Moskova Başantrenörü Dimitris Itoudis, Fenerbahçe'yi yenip şampiyonluğu kazandıkları maçın ardından çok mutlu olduğunu söyledi.

Yunan başantrenör, çok iyi bir mücadele ortaya koyduklarını belirterek, “Çok mutluyum. Bu kupayı almamızı herkes bekliyordu. Bazen hayatta önünüze öyle bir senaryo çıkıyor ki, şaşırıp kalıyorsunuz. Karşılaşmada çok iyi mücadele verdik. İyi başladık. İkinci çeyrekte maça çok iyi odaklandık. Fenerbahçe harika bir takım. Çok iyi baskı yaptılar. Oyuncularım takım ruhunu kaybetmedi. Tarih yazdılar. Buralara kadar gelip kazanamayan oyuncularım var. Nihayet kazandılar. Kazanmayı hak ettik.” şeklinde konuştu.

Karşılaşma sonrası 13 yıl yardımcılığını üstlendiği Obradovic’le konuşmasını anlatan Itoudis, “Eğer Obradovic’le 13 sene boyunca çalışmasaydım bugün burada olamazdım. Kazandım ama onun katkıları çok büyüktür. Bana çok emek verdi. Kendisine ne kadar çok şey borçlu olduğumu söyledim.” ifadelerini kullandı.

Obradovic’in, De Colo’nun son hücumda hatalı yürüme yaptığını söylediğinin aktarılması üzerine Itoudis, “Kaybettikleri için hayal kırıklığına uğramışlar. Bunun için yorum yapmak istemiyorum. Diledikleri yorumu yapabilirler, kendilerine derin saygı duyuyorum.” diye görüş bildirdi.

Finalin “En Değerli Oyuncusu” seçilen CSKA Moskova’nın Fransız oyuncusu Nando de Colo, hak ettikleri bir şampiyonluk elde ettiklerini kaydetti.

Günlük Gazeteler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst