berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Quaresma şaşkınlığı!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Star Village
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 158

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

5680343767b0a957545d0950.jpg


[FONT=pt_sansregular][h=2]Beşiktaşlı Quaresma, Kayserispor maçında oyundan alınınca küçük çaplı bir kriz yarattı. Sinirli biçimde sahayı terkeden Portekizli, kendisine verilen montu yere attı, kulübeye oturduktan sonra da kramponlarını yere fırlattı. Aynı Quaresma daha sonra Gökhan Töre'nin golüne sevindi.[/h][/FONT]
[FONT=pt_sansregular] 'ın yıldız futbolcusu Ricardo Quaresma, Kayserispor'la oynanan 17. hafta maçında oyundan alınırken, Şenol Güneş'in bu kararına tepki gösterdi.
61. dakikada oyundan alınan Portekizli, tepkili bir şekilde sahadan ayrıldı. Quaresma'yı takım arkadaşları ve taraftarlar teselli ederken, yıldız futbolcu Şenol Güneş'in yanından geçti ve kulübeye gitti. Q7 sırtına verilen montu yere atarken daha sonra kulübede yerine oturduktan sonra kramponlarını yere fırlattı.
5680347567b0a957545d0963
Qauresma'nın sinirli tavırları 'nin attığı müthiş golün ardından son buldu. Portekizli oyuncunun golden sonra yedek kulübesinde gülümsemesi dikkatlerden kaçmadı. de yedek kulübesine gelerek Quaresma'ya sarıldı.


GÜNEŞ: ÇOCUĞA DEĞİL HAREKETİNE CEZA VERİRİZ!
Teknik direktör Şenol Güneş, karşılaşma sonrası yaptığı yorumda Quaresma'nın tepkisinin yanlış olduğunu vurguladı ve şunları söyledi:
"Quaresma'nın duygusal bir tepkisi vardı. Çıkan oyuncunun takımın bir parçası olduğunu bilmesi gerekiyor. Maalesef Quaresma bunu daha önce de yapıyordu. İyi çalışıyor, oldukça mesafe aldı ama o anda korktum. İkinci sarı kartı görebilirdi. Yaptığı sarı kartlık faule hiç gerek yok. Çıkmak istememesini gayet normal karşılıyorum ama takımdan ayrı düşünmesini doğru bulmuyorum. Seyirciye karşı onu korurum ama seyirciyle beraber gelirse kimse onu koruyamaz. Bu bir karardır ve herkes saygı duyacak. Gökhan da iyiydi. Gol attı, dışarı aldım. Oynayabilirdi de. Sosa'yı aldım, kötü mü oynadı? Oyuncularımız zaman zaman hata yapabilirler. Hatalarını bazen konuşarak, bazen ceza vererek, bazen uzak tutarak, dersler vererek değiştireceğiz. Çocuklar hata yaptığı zaman çocuğa değil hareketine ceza veririz."
[/FONT]

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst