mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Abdurrahim Albayrak'dan Müjde

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Turkmmo_Uyesi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 148

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

'ın önde gelen isimlerinden eski yönetim kurulu üyesi Abdurrahim Albayrak, sarı kırmızılı takımın yıldız bir forvet oyuncusunu almak üzere olduğunu söyledi.

Albayrak, Radyospor'da Özgür Sancar'la Haber Özel Programı'na, 'dan, transfer politikasına ve derbilerine kadar pek çok konuda samimi açıklamalar yaptı.

İşte Albayrak'ın açıklamaları:



'A SAHİP ÇIKIN

Arda, Türkiye'nin en büyük yıldızı. Tabii ki kamp raporlarında da en çalışkan futbolcu çıkacak. Arda'yı rahat bıraksalar daha güzel şeyler yapacak. Bırakmıyorlar ki çocuğu top oynasın kendi işine baksın. Küçük bir şey oluyor; onu hemen tartışma konusu yapıyorlar. Oysa Arda gibi yıldızlara sahip çıkmamız lazım. Arda Türk futboluna ve Milli Takımımız'a lazım. Arda gibi futbolcuları koruma altına almamız gerekiyor.

YÖNETİMİN TRANSFER POLİTİKASI YÜZDE YÜZ DOĞRU

Brezilya Milli Takımı'nda sahada basmadık yer bırakmayan 'nun o muhteşem yeteneklerini Türkiye'de göremiyoruz. 'nu bir an önce satılması gerekir. Ama, 'ın şu andaki transfer politikasını tamamen destekliyorum. Beğeniyorum, akıllı ve nokta transferler yapıyorlar. RijkaarD'ın bu transferlere onay verdiğini düşünüyorum. Riijkaard'ın bilgisi dışında bir şey yapılmıyor.

DERBİDE ŞEYTANIN BACAĞINI BİR KIRACAĞIZ, TAM KIRACAĞIZ

'yle yaptığımız derbi maçlarda şeytanın bacağını kıramadık. Ama bir kırarsak tam kıracağız. Düşünebiliyor musunuz, son maçın son dakikasında Sabri'nin muhteşem bir ortası var. Arda gibi bir oyuncunun orada topu dışarı atması, yapılacak bir en zor hareketlerden bir tanesiydi.

gibi büyük kulüplerin en az iki tane flash santrafor olması gerekir. , bunu Nonda'yla dolduruyordu. En zor durumda gönderdik onu. Nonda, gönderilmesine anlam veremediğini söylemiş. Açıkçası ben de anlam veremedim. Nonda gitti, Arda'yı, Servet'i santrafor oynattık. Keita'yı oynattık. 'ın yıldız bir santrafora ihtiyacı var. Kesinlikle yıldız bir santrafor alacak. Bu kesin. Galatasaraylıların içi rahat olsun, geçen sene çok üzüldük; ama bu sene üzülmeyeceğiz. Dileğim, çok koşan, pres yapan tribünleri 90 dakika ayakta tutacak bir geliyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst