HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dursun Özbek 20 bin TL olan galibiyet primini 40 bine çıkardı ve ligde art arda gelen iki galibiyetin paraları yatırıldı. 25 Ekimde F.Bahçe mağlup edilirse prim 40 binden 80 bine çıkarılacak.
Galatasarayda Başkan Dursun Özbek ve yönetimi sarı kırmızılı takıma prim ve ödeme jesti yaptı.
Sarı kırmızılılarda elde edilen Gaziantepspor ve Başakşehir maçlarının galibiyet primlerine sürpriz şekilde derbi tarifesi uygulandı. Futbolcu başına 20şer bin lira olan bir galibiyetin ödülü başkan Dursun Özbekin onayı ile iki katına çıkarıldı. Galatasarayda bu iki galibiyet başına oyunculara 40ar bin lira prim dağıtıldı.
Sarı kırmızılı yönetimin futbolculara asıl sürprizinin ise 9. haftada Kadıköyde oynanacak olanFenerbahçe derbisi olduğu ortaya çıktı.
ASIL JEST DERBİ MAÇA SAKLANIYOR
16 yıllık Kadıköy deplasmanındaki galibiyet hasretinin son bulmasını isteyen başkan Dursun Özbek ve yönetiminin asıl prim jestini Fenerbahçe galibiyeti halinde yapacağı öğrenildi.
G.Saraylı futbolcuların 25 Ekimde oynanacak derbiyi zaferle tamamlaması halinde sarı kırmızılı yönetimin 40 bin liralık derbi primini de iki katına çıkarma hazırlığı içinde olduğu belirtildi. Yani Galatasaray 16 yıllık fobiyi kırıp Fenerbahçeyi deplasmanda yenerse futbolcular ceplerine 80er bin TL prim koyacak.
ASTANA MAÇI ÖNCESİ 11 MİLYON EURO ÖDEME
Yönetim, Kazakistan deplasmanı öncesi futbolculara 2 aylık transfer taksitlerini ödedi, UEFAya gönderilecek borçsuzluk kağıdı tamamlandı.
Galatasaray'da futbolcuların motivasyonunu artırmak adına uyguladığı jest prim ile sınırlı kalmadı. Sezonu şampiyon olarak tamamladıkları geçen yıl aralık ayına kadar 2014-2015 sezonuna dair hiçbir ödeme alamayan Galatasaray futbol takımına ilk jest Astana deplasmanı öncesinde yapıldı.
2 AYLIK ÖDEME YAPILDI
Kazakistan deplasmanı öncesinde G.Saraylı futbolcuların ağustos ve eylül ayını kapsayan 11 milyon Euroluk transfer taksitlerinin tamamını hesaplarına yatırdı. Böylece UEFAya gönderilecek borçsuzluk kağıdı zorlanmadan imzalatıldı.
Galatasarayda Başkan Dursun Özbek ve yönetimi sarı kırmızılı takıma prim ve ödeme jesti yaptı.
Sarı kırmızılılarda elde edilen Gaziantepspor ve Başakşehir maçlarının galibiyet primlerine sürpriz şekilde derbi tarifesi uygulandı. Futbolcu başına 20şer bin lira olan bir galibiyetin ödülü başkan Dursun Özbekin onayı ile iki katına çıkarıldı. Galatasarayda bu iki galibiyet başına oyunculara 40ar bin lira prim dağıtıldı.
Sarı kırmızılı yönetimin futbolculara asıl sürprizinin ise 9. haftada Kadıköyde oynanacak olanFenerbahçe derbisi olduğu ortaya çıktı.
ASIL JEST DERBİ MAÇA SAKLANIYOR
16 yıllık Kadıköy deplasmanındaki galibiyet hasretinin son bulmasını isteyen başkan Dursun Özbek ve yönetiminin asıl prim jestini Fenerbahçe galibiyeti halinde yapacağı öğrenildi.
G.Saraylı futbolcuların 25 Ekimde oynanacak derbiyi zaferle tamamlaması halinde sarı kırmızılı yönetimin 40 bin liralık derbi primini de iki katına çıkarma hazırlığı içinde olduğu belirtildi. Yani Galatasaray 16 yıllık fobiyi kırıp Fenerbahçeyi deplasmanda yenerse futbolcular ceplerine 80er bin TL prim koyacak.
ASTANA MAÇI ÖNCESİ 11 MİLYON EURO ÖDEME
Yönetim, Kazakistan deplasmanı öncesi futbolculara 2 aylık transfer taksitlerini ödedi, UEFAya gönderilecek borçsuzluk kağıdı tamamlandı.
Galatasaray'da futbolcuların motivasyonunu artırmak adına uyguladığı jest prim ile sınırlı kalmadı. Sezonu şampiyon olarak tamamladıkları geçen yıl aralık ayına kadar 2014-2015 sezonuna dair hiçbir ödeme alamayan Galatasaray futbol takımına ilk jest Astana deplasmanı öncesinde yapıldı.
2 AYLIK ÖDEME YAPILDI
Kazakistan deplasmanı öncesinde G.Saraylı futbolcuların ağustos ve eylül ayını kapsayan 11 milyon Euroluk transfer taksitlerinin tamamını hesaplarına yatırdı. Böylece UEFAya gönderilecek borçsuzluk kağıdı zorlanmadan imzalatıldı.
