berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

iPhone 4'te şimdide fatura sorunu!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stanley
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 186

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Son dönemde kullanıcıların çeşitli problemler yaşadığı iPhone'da şimdi de internet bağlantısı yüzünden gelen yüksek faturalar sorun oldu.

İngiliz Daily Mail gazetesinin haberine göre, denizaşırı ülkelere seyahat eden iPhone kullanıcıları, internet bağlantılarında yüksek faturalarla karşılaştı. Bu yüzden bir kısım tüketicinin internet opsiyonunu yurtdışına çıktığı zaman kapalı tutmasına rağmen yine de yüksek faturalarla karşılaşması üzerine Apple şirketine şikayet yağmuru başladı.

Apple, konu ile ilgili inceleme başlattı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst