farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Thunder, 2009'a Galibiyetle Başladı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan -Slayer-
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 334

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Thunder, 2009'a Galibiyetle Başladı

Ligin en az maç kazanan takımlarından biri olan Oklahoma City Thunder, 2009 yılına çok büyük bir sürprizle başladı ve Golden State Warriors'u 107-100'lük skorla mağlup etti.

100 sayı yemesine rağmen rakibinden fazla atarak maç kazanmayı başaran Thunder'da üç oyuncu +20 skor üretti. Jeff Green 26 sayıyla maçın en skorer ismi olurken, 8'de ribaund aldı. Kevin Durant ise 25 sayı- 10 ribaund- 6 asist- 2 blokluk performansıyla geceye damgasını vuran isim oldu. Thunder'da bir diğer +20 skor bulan Chris Wilcox ise kenardan gelerek 23 sayı- 9 ribaund- 2 asist- 4 top çalma ve 3 blokluk muhteşem rakamlarıyla göz doldurdu.

Çaylak oyun kurucu Russell Westbrook'un 11 sayı- 6 ribaund- 2 asist ile oynadığı Oklahoma City'de ayrıca Earl Watson da 11 sayı- 6 asist ile karşılaşmayı tamamladı.

Sadece 4.galibiyetini alan bir takım karşısında kötü bir yenilgi alan Warriors'da ise Kelenna Azubuike 24 sayıyla oynarken, Andris Biedrins 15 sayı- 13 ribaund ve Stephen Jackson da 17 sayı- 7 ribaund- 9 asist ile mücadeleyi noktaladı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst