HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba sayın arkadaşlar kinight oynamak istiyorum ama yeni hesap açıcagım için 400 np almam lazım buda 22 tl yapıyo param olmadıgından degilde oyuna para yatırmam yasak oldugu için np çekemiyorum sizden yardım istiyorum bazı arkadaşlar free np kasıyolar nası oldgunu falan bilmiyorum sizden yol göstermenizi istiyorum lütfen gerçekten çok oynamak istiyorum
Neden yeni hesap açmak için np gerekiyorki ?merhaba sayın arkadaşlar kinight oynamak istiyorum ama yeni hesap açıcagım için 400 np almam lazım buda 22 tl yapıyo param olmadıgından degilde oyuna para yatırmam yasak oldugu için np çekemiyorum sizden yardım istiyorum bazı arkadaşlar free np kasıyolar nası oldgunu falan bilmiyorum sizden yol göstermenizi istiyorum lütfen gerçekten çok oynamak istiyorum
Ben oyunu yıllar önce oynuyordum değişmiş olabilir fakat öyle birşeyler yapmazlar diye düşünüyorum.
Hem onlara zarar oyuncu sayıları düşer.
Bence yanlış biliyosundur.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Soru
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Sabit
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 817
