Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Nası window mode de oynayacam ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rit33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 510
Oyundayken ayarlar (options) > video > select screet > windowsed menu mode
>save yap olur Fakat Oyuna Girdikten Sonra boyut Eski Haline Gelir.

_________________________________________________________________

Hırs
[████████]%100
SAYGI
[████████]%100
Sєνqi
[████████]%100
Cєѕαяєт
[████████]%100
Kαя∂єşLiк
[████████]%100
Güç
[████████]%100
Kαяızмα
[████████]%100
Vatan Severlik
[████████]%100
Acımasızlık
[████████]%0
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst