mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Çok fazla olmadı mı ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gebermezadam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 280
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yaklaşık 4buçuk saattir kapalı sw detaylı bilgi veya nezaman açılacağı hakkında hiçbir bilgi yok lütfen bizi bilgilendirin..
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Şöyle bir özet geçeyim;
Türkiye`nin en büyük datacenterlarından birinde elektrik problemi oldu, bu elektrik problemi zaten yaklaşık 2 saat sürdü.
Sunucular geldikten sonra elym2 veritabanı çok büyük olduğu için, elektrik kesintisinden akynaklı sorunların dzüeltilmesi işlemleri normalden daha uzun sürüyor haliyle. Şuan bizim tarafımızdaki işlemler devam ediyor. Fakat bugün ortaya çıkan problemin bizimle ilgisi bulunmuyor, zaten bazı arkadaşlar yazdılar aynı datacenterdaki tüm serverlarda aynı sorun oldu.

Sorunun hızlıca çözümü için çalışmaya devam ediyoruz.
Yaklaşık 4buçuk saattir kapalı sw detaylı bilgi veya nezaman açılacağı hakkında hiçbir bilgi yok lütfen bizi bilgilendirin..

>>Bugünki Server Kesintisine Ait Duyuru <<
-Oyunumuz bugün birçok serverde olduğu gibi birkaç saat kapalı kalmıştır.Sorun tamamen veri merkezinde yaşanan kesinti sebebiyle olmuş olup,tarafımızdan kaynaklı değildir.Yinede sorun için tüm oyuncularımızdan özür diler,anlayışınız için teşekkür ederiz.Server aktif durumdadır.,

Bakın Bu Cevap Cogu Serverlerın Facebook Sayfasında Paylasılmıs Yanı Bu Hatanın Gm Ekıbıyle Alakası Yoktur Lutfen Bıraz Anlayıs Gösterın
:ka19:
 
Son düzenleme:
Şöyle bir özet geçeyim;
Türkiye`nin en büyük datacenterlarından birinde elektrik problemi oldu, bu elektrik problemi zaten yaklaşık 2 saat sürdü.
Sunucular geldikten sonra elym2 veritabanı çok büyük olduğu için, elektrik kesintisinden akynaklı sorunların dzüeltilmesi işlemleri normalden daha uzun sürüyor haliyle. Şuan bizim tarafımızdaki işlemler devam ediyor. Fakat bugün ortaya çıkan problemin bizimle ilgisi bulunmuyor, zaten bazı arkadaşlar yazdılar aynı datacenterdaki tüm serverlarda aynı sorun oldu.

Sorunun hızlıca çözümü için çalışmaya devam ediyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst