berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

"F.Bahçe'ye tereddütsüz geldim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sonix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 228

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Fenerbahçe'nin Galatasaray'a karşı oynadığı maçta takıma dahil olan yeni transfer Issiar Dia, duygularını FBTV'ye anlattı.

Fenerbahçe'nin büyük bir takım olduğunu söyleyen Dia, sarı-lacivertli takımın teklifini hemen kabul ettiğini dile getirdi.

Dia sözlerini "Fenerbahçe'nin kulübümle irtibata geçtiğini öğrendim. Birkaç kulüpten teklif aldım. En ciddi teklif Fenerbahçe'den geldi. Fenerbahçe'nin çok büyük bir takım olduğunu biliyordum bu nedenle hiç tereddüt etmeden kabul ettim" şeklinde sürdürdü.

Fenerbahçe'yi her sezon Şampiyonlar Ligi'nde oynayan bir takım olduğu için seçtiğini söyleyen Dia sözlerine şöyle devam etti: "Herkes Fenerbahçe'nin Avrupa'nın en iyi takımlarından birisi olduğunu biliyor. Her sezon Şampiyonlar Ligi'nde oynayan ve büyük imkanlara sahip olan bir takıma geldim. Fenerbahçe'nin doğru tercih olduğunu biliyorum."

Aykut Kocaman ve Fenerbahçe kadrosu hakkında da açıklamalarda bulunan Senegalli futbolcu şu sözleri sarf etti:

"Aykut Kocaman Fenerbahçe'de birçok gole imza atmış ve efsane olmuş bir isim. Kadrodan Alex ve Emre'yi daha önceden tanıyordum. Hep birlikte büyük işlere imza atacağımıza inanıyorum."

Son olarak Fenerbahçeli taraftarlara bir mesaj ileten Issiar Dia "Fenerbahçe'ye gelmekten dolayı çok mutluyum, umarım taraftarlar sezon boyunca bana destek olurlar" dedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst