Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Napolyon Orman !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 137

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=2] Başkanı , oyuncularını motive etmek için, "Şampiyon olduğunuzda alacağınız parayı hayal bile edemezsiniz" ifadesini kullanacak.[/h]Siyah-beyazlı yönetim, şampiyonluk için kesenin ağzını sonuna kadar açtı. Bu sezon kalan 8 maçtaprimlere zam yapmaya karar veren yönetimi, yeni sistemi de belirledi. Buna göre maç başı 10 bin TL prim kazanan ve 3 maç üst üste kazandıklarında ise 45 bin TL'lik primleri ceplerine atan siyah-beyazlı oyuncular derbilerde ise 20 bin TL prim alıyordu.

Derbi zaferine 35 bin TL
Yeni
prim sisteminde maç başı primler 12 bin 500 TL'ye yükselecek. 3 maç üst üste alınan galibiyetlerin primi 50 bin TL olacak. G.Saray maçının primi ise 35 bin TL olarak belirlendi. Beşiktaş yönetiminin asıl bombasının ise şampiyonluk olduğu bildirildi. Orman'ın futbolcularla yapacağı toplantıda primi açıklamayacağı ama "Şampiyon olduğunuzda alacağınız primi hayal bile edemeyeceksiniz" diyeceği bildirildi.


1429042730478.jpg


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst