HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
PHP:
ARKADAŞLAR BEN HALKMT2 PVP SERVERDE netmarlis.dll hatası alıyorum gm ler bağlandı vs.sorun çözülmedi denemediğim şey yok format dışında bi bilgisi olan var mı acaba.Bu allahın belası netmarlisi bilişimle alakalı bi dll galiba bunu tamamen yok etmenin yolu yok mu ya siliyorum otopatch yeniden yüklüyor (ALPEMİX VEREBİLİRİM İSTEYENE)
