xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

// Visual Studio 2013 ile Client Build Etme //

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Etzhel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 103
  • Görüntüleme Görüntüleme 23K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ikisi arasında çok büyük bi fark var. 2008de lib ve include dosyaları projeye gösterilirken diğer hiçbir sürümde gösterilmiyor. o sürümler buil yapmak için her cpp dosya için lib ve includeleri göstermelisin bunuda burdakiler yapamicana göre 2013te 100 kişiden sadece 2 kişi build edebilir.

açıklamam hala geçili :) bu benim düşüncem benim kullandığımdaki görüşümü aktardım
 
açıklamam hala geçili :) bu benim düşüncem benim kullandığımdaki görüşümü aktardım

pozitif doğru olan bişey bu :D 2008 harici sürümlerde lib ve include göterilmiyor ve buda client build ederken büyük fark oluşturuyor yani build edemessin. ama dediğim gibi client build işlemindeki farkdan bahsediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst