Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sv Giriş

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RuFneck
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 283

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar svmde giriş resmini ışınlnam resmini değiştirmek istiyoum locale_tr demeyin pack klasörümde yok filezilladan değiştirme imkanım varmı
 
locale_trlocale_delocale_ro bunlar yoksa kullandığın filesin dosyaları metin2client.bin yada .exe içerisine gömülmüş tür haliyle değiştirmen olanaksız.

Ne yapman gerekir: Server lisanslı değil ve başka .exe den giriş engeli de yok ise packı değiştirebilirsin sürümüne göre forumda packlar mevcut.

[SUB]ikinci bir seçenek lisanslı ve başka .exe den giriş engeli var ise [/SUB]
[SUB]resimleri ve ip adresini[/SUB][SUB].rar[/SUB][SUB] layıp herhangi bir siteye [/SUB][SUB]upload[/SUB][SUB] edip oyun kurulumunu yapan yere tekrar ekleme yapması için rica etmelisin..

[/SUB]
Not: Giriş ekranı resim boyutu olması gereken 1024 x 1024 olmalı ekranda tam çıkmasını istediğinin resim boyutu 1024 x 766 gerisi gözükmez.
 
locale_trlocale_delocale_ro bunlar yoksa kullandığın filesin dosyaları metin2client.bin yada .exe içerisine gömülmüş tür haliyle değiştirmen olanaksız.

Ne yapman gerekir: Server lisanslı değil ve başka .exe den giriş engeli de yok ise packı değiştirebilirsin sürümüne göre forumda packlar mevcut.

[SUB]ikinci bir seçenek lisanslı ve başka .exe den giriş engeli var ise [/SUB]
[SUB]resimleri ve ip adresini[/SUB][SUB].rar[/SUB][SUB] layıp herhangi bir siteye [/SUB][SUB]upload[/SUB][SUB] edip oyun kurulumunu yapan yere tekrar ekleme yapması için rica etmelisin..

[/SUB]
Not: Giriş ekranı resim boyutu olması gereken 1024 x 1024 olmalı ekranda tam çıkmasını istediğinin resim boyutu 1024 x 766 gerisi gözükmez.

Arkadaşımız gayet net bir şekilde açıklamasını yapmış.

Locale_de veya Locale_tr yoksa .exe içerisine gömülmüştür.
 
RONESANS MT2
✔94 Level Başlangıç 105 Level Son.
✔DROPALAR 1000 Kolay Kasılma
✔Silahcıda 65-75 Levellik Silahlar
✔Zırhcıda Çelikler, İc itemler
✔9.3 Karacabay Koruması
✔Oyun içi Efsun Botu F5
✔Sorunsuz Damageler
✔Beta İç İtem Aktif
✔30 DK DA 1 ÇÖLDE EJDER AZRAİL[Mavi Ejderha Sabit.Buz Cadısı Sabit.]
✔HER MAPIN SOL ALTINDAN 20 DK DA 1 EJDER
✔Beta Dönüşümleri
✔Sorunsuz Biyolog görevleri Tek Tık
✔Rüzgar Şimşek Hp Üretimi Efsunlar Aktif!
✔Kostüm Pet Ejder Axrail ve Cadıdan Atmaktadır
✔ Lonca'ya 120 kişi alınabilir , Skor 200 !
✔ Sinirsiz cesaret pelerini
✔ Oyun içi Bonus Kontrol sistemi aktif
✔ Açık Arttırma Sistemi
✔Karakter Kayması Yoktur!
✔SORUNSUZ 4CH Lİ SÜPER SERVER
✔ŞEBNEM YÜZÜĞÜ MEVCUT
✔Güçlü binek sistemi oyunda mevcut.
✔Oyun içi Ch Değiştirme Aktiftir.
✔3 Bayrak Aynı Sohbetten Konuşma Aktiftir.
✔HERHAFTA LONCA TURNUVALARI )
✔HERHAFTA OX EVENTLERİ ÜÇYOL SAVAŞLARI. )
✔LONCANI TOPLA MACERAYI KAÇIRMA!! )
✔Oyun İçinde Karsı tarafın itemlerini görme.Bu sayede oyunda EDİT var gibi muhabbetler kalkıcaktır.
Facebook Sayfası Takipte Kalın : https://www.facebook.com/TurkishRaidcall
Site hemen indir gel : http://www.ronesansmt2.tk/
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst