HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet Beyler Catacomb Açık Olmadığı İçin Dereceli Çarımı Kasamıyorum Ve Ws Attığım Çarıda 120 Felan Yapmak İstiyorum. Ama Catacomb 1,5 Aydır Kapalı Kimsenin Bilgisi Yok lütfen Artık Açın Şunu Veya Bi Sıkıntı Varsa Söyleyin Burda Ve Oyunda Herkeze Sorup Durmayalım Lütfen Bilgi Birde CH değiştirme Nerdeyse Çalışmıyor. Çok Nadir CH atlayabiliyorum Oyun Çok Atıyor Bunlarada Çözüm Bulunursa Sevinirim
İYİ FORUMLAR - lNotAfraidl ...
@Shorty
İYİ FORUMLAR - lNotAfraidl ...
@Shorty
Son düzenleme:
Aynen dereceli çar var kardeşim kasamıyorum katakomb kapalı inşallah bu son güncellemede açılır diye umuyoruz bakalım nolcak..
