HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BEN BUNDAN 1SENE EVVEL SAHDE SS YAPMAK SUÇUNDAN BAN YEMİSDİM BUG DEMİSLERDİ AMA HİC BİR KANİTLARİ YOKDU KONUYLA ALAKALİ SADECE BİR KAÇ ADMİNİN BİLGİSİ VARDİ O ZAMANLAR BUGDAN 30CAR BAN YEMİSDİ FAKAT 1AY SONRA HEPSİ ACİLMİSDİ BENİM CARİMADA BAKİCAKLARDİ AMA BEN İLGİLENEMEYİNCE KALMIŞDI.ŞUAN B
MOBİLDEN YAZDİGİM İCİN ADMİN ETİKETLEYEMİYORUM
KONU ALTİNDA ADMİNLERDEN BAHSEDERSENİZ SEVİNİRİM ( HALA GÖREV YAPİYORSA DN ANGEL,SHORTY,ADMİN)
ŞUNLARDA CAR BİLGİLERİ
ÇAR İD : lM4T4DORl
Bulunduğu sv :ely 2
MOBİLDEN YAZDİGİM İCİN ADMİN ETİKETLEYEMİYORUM
KONU ALTİNDA ADMİNLERDEN BAHSEDERSENİZ SEVİNİRİM ( HALA GÖREV YAPİYORSA DN ANGEL,SHORTY,ADMİN)
ŞUNLARDA CAR BİLGİLERİ
ÇAR İD : lM4T4DORl
Bulunduğu sv :ely 2
Ely1 serverında bulunan banlı hesapların banları kaldırıldı giriş yapmayı deneye bilirsin giremiyorsan ıd sonuna xsh2 ekle yine olmaz ise desteğe başvuruda bulun
