HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar lafı uzatmadan konumuza geçelim.
Para kasmanın 2 türlü yolu vardır.
1.si balık tutarak
2.si so da yang toplama hilesi açarak
1.Şimdi arkadaşlar gündüzleri dielimki işe okula fln gidionz.Evden çıkmadan önce sitemizde mevcut olan balık botu hilesini açıorz.Akşam eve geri dönünce evanterdeki ringa ve sudak balıkları dışındaki balıkları açıorz.Sora ringa ve sudakları 1 evanter dolusu civarında biriktiriorz.Bu işi yaptıktan sora baştan başlaıp çok hızlı hızlı balıklara sağ tıklıorz istridye çıkma olasılığını arttırır.Bu iş bitince elinize geçen istridyeleri satıorz.Aynı işlemi istridye biriktirerek beyaz inci kırmızı veya mavi inci içinde kullanılabilir.
2.arkadaşlar yine forumumuzda mevcut olan metin2 bot v1.2 yi indiriorz kullanımını öreniorz ve bildiğimiz gibi vadinin tam orta adasında kurulan so denen grubun ortasına geçiorz orda yang toplama botunu açıorz.(Bunu tavsiye etmem çünkü siz dışarı çıkınca so zırt pırt yer deiştirir sizin botta boşa gider)
evet arkadaşlar bu günkü konumuzunda sonuna geldik herkeze iyi kasılamalr ben kaçar işallah yararlı olr açtığım konu.
Para kasmanın 2 türlü yolu vardır.
1.si balık tutarak
2.si so da yang toplama hilesi açarak
1.Şimdi arkadaşlar gündüzleri dielimki işe okula fln gidionz.Evden çıkmadan önce sitemizde mevcut olan balık botu hilesini açıorz.Akşam eve geri dönünce evanterdeki ringa ve sudak balıkları dışındaki balıkları açıorz.Sora ringa ve sudakları 1 evanter dolusu civarında biriktiriorz.Bu işi yaptıktan sora baştan başlaıp çok hızlı hızlı balıklara sağ tıklıorz istridye çıkma olasılığını arttırır.Bu iş bitince elinize geçen istridyeleri satıorz.Aynı işlemi istridye biriktirerek beyaz inci kırmızı veya mavi inci içinde kullanılabilir.
2.arkadaşlar yine forumumuzda mevcut olan metin2 bot v1.2 yi indiriorz kullanımını öreniorz ve bildiğimiz gibi vadinin tam orta adasında kurulan so denen grubun ortasına geçiorz orda yang toplama botunu açıorz.(Bunu tavsiye etmem çünkü siz dışarı çıkınca so zırt pırt yer deiştirir sizin botta boşa gider)
evet arkadaşlar bu günkü konumuzunda sonuna geldik herkeze iyi kasılamalr ben kaçar işallah yararlı olr açtığım konu.
