mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Oyunun gerçek yüzü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ZizeL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 22
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar,

Benim adım Linda ve 25 yaşındayım. Ben yabancıyım ve Londra'da yaşıyorum,4 dil biliyorum ve kendi işimde çalışıyorum. Bazılarınız beni biliyordur bazılarınız bilmiyor olabilir. Buraya kendimi tanıtmak için konu açmadım ama bu sunucuda edindiğim tecrübeler hakkında bir şeyler anlatmak istiyorum.
4-5 yıl önce bu sunucuda oynamaya başladım.Türkçe konuşmayı bilmiyordum diğer serverlarda da bir çok Türk arkadaşımla oynamama rağmen. Bir gün M2 Türk sunucusunda oynama kararı aldım çünkü kültürünüz ve diliniz hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordum. Ve oyunu, bilgi ile birleştirdim. Böylece güzel bir fikir bulmuş oldum hem oynarken hem de benim için yeni olan bir şeyler öğreniyordum.
Oyun güzel ve eğlenceli giderken, bu kültür ile anlaşmanın zor olduğunu anladım. Ben fazla konuşmayan birisiyim, zamanımı hoş bir şekilde geçirmeyi ve başkalarını güldürmeyi severim. Defalarca kandırıldım ve aptal yerine konuldum yabancı olduğumdan dolayı da kendimi savunamadım. Kim kendi ülkesinden birine inanmak yerine yabancı birine inanır ki? Burda ırkçılık olduğunu gördüm ve yabancı olmanın verdiği hissiyat çok da güzel bir şey değildi.
Bir sürü insanla tanıştım iyi ve kötü. Oyundaki çoğunluğun genç olmasından dolayı daha arkadaşça bir ortam bekliyordum ama kimseyi de suçlayamam tabii.
1 yıl oynadıktan sonra sonunda Türkçeyi anlayabiliyordum ama yeterince değil.Sonra beni en çok destekleyen kişi ile tanıştım,beni korumaya çalıştı ve beni tanımadığı halde bana eşyalar bile verdi o.O Adı ne mi?
Baran J0K3R-BlackSouL vs.
Benim yanımda her zaman duran tek kişi oydu.
Şimdi bana soracaksınız bunları neden anlatıyorum diye? Bu kısma da geleceğim. Oynarken insanların oyundan bir anda kaybolduğunu görmeye başladım -arkadaşlar, loncalar, vb - Kaybolmak derken ne mi demek istiyorum? Banlanmak. Ve bazen sadece 1 insan da değil tüm lonca banlanıyordu. Sonra bu topluluğun Admininin ciddi problemleri olduğunu anladım, tabii ki kafasında. Evet Türkaydan bahsediyorum...Neredeyse 10 senedir Metin2 oyuncusuyum ,resmi sunucularda da moderatorluk yaptım ama inanın bana ben böyle bir şey hiç görmedim.
5 yıl bu sunucuda oynadıktan sonra sonunda dilinizi tamamen anlamaya başladım ama hala konuşmam gerektiğinde tam anlamıyla düzgünce yazamıyorum. Kastettiğim tek bir kişi var o da dandik Admin. Evet 21 yaşındaki çocuk olan, sunucuyu ve insanları, oyuncuları, kendi ihtiyacına göre yönetmek. Ne mi demek istiyorum? Naziler gibi. Hiçbir şey hakkında konuşamayız, eğer konuşursak banlanırız. Onun kız arkadaşıyla mı konuştun? Ban! Oyun hakkında kötü bir şey mi dedin? Ban! -Alkol alır içer sapıtır? Ban! Yalan mı söyledin? Ban! Türkay ismini mi söyledin ? Ban! Eşyalarını arkadaşlarına mı verdin? Ban! Skypeda grup yaparak birinin hakkında mı konuştun?Ban!Supporta göndermek için video alan birinin yanında mı durdun? Ban!

Bu Adminin cevabı = Oyun benim ne bok istersem onu yaparım !
Normal Adminin cevabı = Lütfen daha fazla bilgi için destek ile irtibata geçiniz.
Eğer buraya bana hiç bir sebep ve kanıt göstermeden beni banladığın için geldiğimi düşünüyorsan yanılıyorsun. Buraya doğruları söylemek için geldim çünkü bir çok oyuncu bunları söylemeye çekiniyor onları banlayacağın için..Seni sevdikleri için sana yalakalık yaptıklarını mı düşünüyorsun? Hayır onlar bunu banlanmaktan korktukları için yapıyorlar ve senin nasıl bir manyak olduğunu biliyorlar. Sana bir psikologa gitmeni öneriyorum ve gerçekten sana yardımı dokunabilir. Bu sunucuyu kendi kendine mahvettin,iyi bir iş yapmıyorsun. İyi bir GM ya da Admin oyuncuların kendi aralarında ne dediğini umursamaz.Onlar hala oyuncu ve müşteri oldukları sürece onlarla yüz göz olmaz abuk subuk muhabbetlere girmez. Bütün hırsızları oyunda ne yapmak isterlerse yapmalarına izin veriyorsun. İnsanları rahatsız eden , küfür edenlere hiç bir şey yapmayıp izin veriyorsun devam etmelerine. Benim annem kanser ve 1,5 senelik ömrü kaldı ve benim yarı ölü anneme küfür edip duran kişiyi defalarca supporta şikayet etmeme rağmen hiç bir şey yapılmadı. Bu senin kim ve ne olduğunu gösteriyor. Sadece ne görmek istersen onu görüyorsun. Normal Admin oyuncularla arkadaş olmamalıdır. O sessiz her şeyi izleyen bir izleyici olmalıdır. Kanıtlara dayanarak doğru şeyi yapmalıdır , ters tarafından kalktığı için yanlış şeyler değil. Herhangi bir oyuncuya ya da loncaya fanatikliğini sevgisini göstermemelidir.

Mutlu olduğum tek şey bu sunucudan arkadaşlar kazandım, bir dil daha öğrendim,Türk kültürünü ve hayatımın erkeğini sevdim.

Oyunun karakterlerim ya da itemlerim hiç biri umrumda değil . Onlara daha önce de sahip değildim.

NOT: HİÇ KİMSE BU KONUYA CEVAP VERMESİN SİZİ DE BANLAYABİLİR!

Kardeşim eline sağlık dedigin gibi böyle bir oyun böyle bir yönetim adam padişah oyunda yazdığı cümleye bakın dün geceki
bugun bu gece oyundaki herkes bana hesap vericek haşa siz ne siniz bu şekilde hitap ediyorsunuz kendinize gelin. Alın oyununu istediğiniz gibi yönlendirin buradaki oyuncular sizin kuklanız değil para vermiş emek vermiş insanlar buradaki her yorum yapan kardeşlerim zerresine kadar haklı. Keşke gelmez olsaydık o kadar iğreniyorum ki oyundan o kadar hevesim kaçtı ki banlanmadım hala itemlerimde çarda duruyor. Hesap adım Calendra kaçıp satmak itemleri bana yakışmaz adam gibi yaptığın haltları söylerim çokta iyi yaptığımı düşünüyorum Özellikle tüm dostlarıma bugünkü birlikteliğimiz ve dostluğumuz için ayrıca teşekkür ederim.
Son olarak ta bende emeği ve hakkı çok olan bir kardeşim var ismini vermek istemiyorum o kendisini biliyor her daim yanımda olduğu her sıkıntımda benimle olduğu için ona da burdan çok teşekkürlerimi iletirim en azından adam gibi adamlarlayız o yüzden hiç üzülmedim.

[h=1]KAHPE olup 1000 yıl yaşayacağıma ADAM olur 1 gün yaşarım.. WoceLLenT Calendra[/h]
 
Öncelikle bir konu açacaksan multi üyelikle de destek vermemelisin kendine beğenmediğin adminler görebiliyor çünkü herşeyi.

2. olarak herkesin birşeyleri yapma tarzı vardır, Türkayda oyuncularla ilgilenerek onlarla konuşarak birşeyler yapmaya çalışıyor. Defalarca söyledim maalesef Türkayın iyi niyetini suistimal ediyorlar. Dediğingibi ilgilenmese, kimseyle muattap olmasa yüz vermese en kıymetli Türkay olurdu. Fakat adam yardımcı olmak istediği için suçlu oldu gözünüzde.

3. konu ban konusu, ban panelini biz kapattık çünkü siteyi ve oyunu komple düzenliyoruz düzenleme bitmeden ban atılmıyor fakat atılacak banlar listeleniyor işlemler bittiğinde toplu olarak atılması gereken banlar atılacak. Çok çok istisnai durumlar olmadıkça ( büyük hesap soygunları, yönetime küfür vs ) şuan ban cezaları bekletiliyor.

4. konu oyun yönetimine sağda solda küfür eden olursa kurallar dahilinde cezası verilir, oyun yönetiminden birini skypeda konferansa alıp makara yapmak, hakaret etmek ban sebebidir banlanır. Edepli şekilde oynasın oyununu oynayan sağa sola hakaret etmesin, banlanmayan adamlar niye banlanmıyor düşündünüz mü hiç ?


Sana göre admin, gm öyle olunur bize göre başka olunur senin söylediklerin kanunmudur ki hepsi doğru olacak ?

Son olarakta eleştiri var, hakaret var. Konu altında ve bu mesajında hakaret içeren şeyler var. Eleştiri, iyi niyetli yazı adı altında hakaret ediyorsunuz. Normalde bu konuya cevap vermeden konunun kaldırılması gerekir ama konu ve altındaki mesajlar benim gibi sabırlı bir adamın bile sabrını taşırdı.

Annenede Allah şifa versin

konuyu kapatıyorum, tekrar açılması durumunda forum kuralları dahilinde işlem yapacağım.

Fakat bir tavsiye fazla Kurtlar vadisi izlemeyin düşünce tarzlarınız garipleşiyor.

Ayrıca her yerin kuralları vardır. Burada da kurallar bellidir oyunu ve kuralları beğenmeyen arkadaşlar beğenecekleri yerlerde oynayabilirler hepsi birer seçenektir.

Gerekli olur diye söylüyorum bende 28 yaşındayım, geçen sene Türkiye`ye döndüm bunlar marifetse.

Merhaba Arkadaşlar,

Benim adım Linda ve 25 yaşındayım. Ben yabancıyım ve Londra'da yaşıyorum,4 dil biliyorum ve kendi işimde çalışıyorum. Bazılarınız beni biliyordur bazılarınız bilmiyor olabilir. Buraya kendimi tanıtmak için konu açmadım ama bu sunucuda edindiğim tecrübeler hakkında bir şeyler anlatmak istiyorum.
4-5 yıl önce bu sunucuda oynamaya başladım.Türkçe konuşmayı bilmiyordum diğer serverlarda da bir çok Türk arkadaşımla oynamama rağmen. Bir gün M2 Türk sunucusunda oynama kararı aldım çünkü kültürünüz ve diliniz hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordum. Ve oyunu, bilgi ile birleştirdim. Böylece güzel bir fikir bulmuş oldum hem oynarken hem de benim için yeni olan bir şeyler öğreniyordum.
Oyun güzel ve eğlenceli giderken, bu kültür ile anlaşmanın zor olduğunu anladım. Ben fazla konuşmayan birisiyim, zamanımı hoş bir şekilde geçirmeyi ve başkalarını güldürmeyi severim. Defalarca kandırıldım ve aptal yerine konuldum yabancı olduğumdan dolayı da kendimi savunamadım. Kim kendi ülkesinden birine inanmak yerine yabancı birine inanır ki? Burda ırkçılık olduğunu gördüm ve yabancı olmanın verdiği hissiyat çok da güzel bir şey değildi.
Bir sürü insanla tanıştım iyi ve kötü. Oyundaki çoğunluğun genç olmasından dolayı daha arkadaşça bir ortam bekliyordum ama kimseyi de suçlayamam tabii.
1 yıl oynadıktan sonra sonunda Türkçeyi anlayabiliyordum ama yeterince değil.Sonra beni en çok destekleyen kişi ile tanıştım,beni korumaya çalıştı ve beni tanımadığı halde bana eşyalar bile verdi o.O Adı ne mi?
Baran J0K3R-BlackSouL vs.
Benim yanımda her zaman duran tek kişi oydu.
Şimdi bana soracaksınız bunları neden anlatıyorum diye? Bu kısma da geleceğim. Oynarken insanların oyundan bir anda kaybolduğunu görmeye başladım -arkadaşlar, loncalar, vb - Kaybolmak derken ne mi demek istiyorum? Banlanmak. Ve bazen sadece 1 insan da değil tüm lonca banlanıyordu. Sonra bu topluluğun Admininin ciddi problemleri olduğunu anladım, tabii ki kafasında. Evet Türkaydan bahsediyorum...Neredeyse 10 senedir Metin2 oyuncusuyum ,resmi sunucularda da moderatorluk yaptım ama inanın bana ben böyle bir şey hiç görmedim.
5 yıl bu sunucuda oynadıktan sonra sonunda dilinizi tamamen anlamaya başladım ama hala konuşmam gerektiğinde tam anlamıyla düzgünce yazamıyorum. Kastettiğim tek bir kişi var o da dandik Admin. Evet 21 yaşındaki çocuk olan, sunucuyu ve insanları, oyuncuları, kendi ihtiyacına göre yönetmek. Ne mi demek istiyorum? Naziler gibi. Hiçbir şey hakkında konuşamayız, eğer konuşursak banlanırız. Onun kız arkadaşıyla mı konuştun? Ban! Oyun hakkında kötü bir şey mi dedin? Ban! -Alkol alır içer sapıtır? Ban! Yalan mı söyledin? Ban! Türkay ismini mi söyledin ? Ban! Eşyalarını arkadaşlarına mı verdin? Ban! Skypeda grup yaparak birinin hakkında mı konuştun?Ban!Supporta göndermek için video alan birinin yanında mı durdun? Ban!

Bu Adminin cevabı = Oyun benim ne bok istersem onu yaparım !
Normal Adminin cevabı = Lütfen daha fazla bilgi için destek ile irtibata geçiniz.
Eğer buraya bana hiç bir sebep ve kanıt göstermeden beni banladığın için geldiğimi düşünüyorsan yanılıyorsun. Buraya doğruları söylemek için geldim çünkü bir çok oyuncu bunları söylemeye çekiniyor onları banlayacağın için..Seni sevdikleri için sana yalakalık yaptıklarını mı düşünüyorsun? Hayır onlar bunu banlanmaktan korktukları için yapıyorlar ve senin nasıl bir manyak olduğunu biliyorlar. Sana bir psikologa gitmeni öneriyorum ve gerçekten sana yardımı dokunabilir. Bu sunucuyu kendi kendine mahvettin,iyi bir iş yapmıyorsun. İyi bir GM ya da Admin oyuncuların kendi aralarında ne dediğini umursamaz.Onlar hala oyuncu ve müşteri oldukları sürece onlarla yüz göz olmaz abuk subuk muhabbetlere girmez. Bütün hırsızları oyunda ne yapmak isterlerse yapmalarına izin veriyorsun. İnsanları rahatsız eden , küfür edenlere hiç bir şey yapmayıp izin veriyorsun devam etmelerine. Benim annem kanser ve 1,5 senelik ömrü kaldı ve benim yarı ölü anneme küfür edip duran kişiyi defalarca supporta şikayet etmeme rağmen hiç bir şey yapılmadı. Bu senin kim ve ne olduğunu gösteriyor. Sadece ne görmek istersen onu görüyorsun. Normal Admin oyuncularla arkadaş olmamalıdır. O sessiz her şeyi izleyen bir izleyici olmalıdır. Kanıtlara dayanarak doğru şeyi yapmalıdır , ters tarafından kalktığı için yanlış şeyler değil. Herhangi bir oyuncuya ya da loncaya fanatikliğini sevgisini göstermemelidir.

Mutlu olduğum tek şey bu sunucudan arkadaşlar kazandım, bir dil daha öğrendim,Türk kültürünü ve hayatımın erkeğini sevdim.

Oyunun karakterlerim ya da itemlerim hiç biri umrumda değil . Onlara daha önce de sahip değildim.

NOT: HİÇ KİMSE BU KONUYA CEVAP VERMESİN SİZİ DE BANLAYABİLİR!

Doğru söze ne denir öldüğüm yeterki sana bişey olmasın...
 
Konu içerisinde yazılı olan bir çok mesajı okuma fırsatını yeni buldum, malesef bu tip ayak oyunları ile uğraşmak yerine halledilmesi gereken sorunlarla meşguldum bu yüzden cevap gecikti.

Öncelikli olarak konu sahibin haklı zerzenişini çok iyi anlıyorum, sizlerin oyun içerisinde yazmış olduğu konuşmalar gibi bizim yazdıklarımızda kayıt altında tutuluyor dolayısıyla aktarmış olduğunuz oyun içi konuşmalarımın orjinal halleri tarafımızdan görüntülenebildiğini hatırlatmak isterim.

10 Kasım 2009 dan bu güne TURKMT2, THEMETIN2, M2-TR, MMOMT2, ELYM2 isimlerinde bir çok oyunda gerek oyun için yönetimde gerekse arkaplanda yüzbinlerce metin2 oyuncusuna hizmet etmeye çalıştım.

Oyunculara hizmet ederken kendimi her zaman oyuncuların yerine koydum, Ben de bir MMORPG oyuncusuyum, oynadığım oyunlarda yaşanmasından memnun olmadığım şeyleri kendi oyunumda oyuncularıma yaşatmamaya çalıştım. Hep bu düşünce ile hareket etmem benim bir çok hata yapmama sebep oldu. Bir çok dostluklar ve arkadaşlıklar edindiğimi düşünürken konuya yazılan mesajlarla ne kadar yanlış bir düşünceye kapıldığımı yeniden anladım.

Gelelim asıl konumuza malesef son bir kaç aydır oyunumuzu oynayan oyuncularımızı aşırı bir şekilde yazdıkları yazılarla rahatsız eden bir grup oyuncu var. Bu kişilerin isimlerini yazarak kendilerinin zafer mutluluğu ile sarhoş olmasını istemiyorum. Bu yüzden yazdıklarımı üstlerine alınarak bana yardımcı olabilirler.

Bu kişileri defalarca oyundan uzaklaştırmamıza rağmen kendileri aşırı ısrarcı bir şekilde oyuna girip mevcut oyun düzenini bozmaya devam ettiler. Bu işin böyle çözülemeyeceğinin farkına varmamız 1 ayı buldu ekim ayının sonlarına doğru bu oyunculara oyunda yardım eden kişileri 27 Kasım 2014 gününe kadar takip ettik. Bu takip süreci içerisinde Skype üzerinden bu gruplar tarafından sıkça taciz edildim. Aslında bu olayların patlak vermesi bu kişilerin hem benim cep telefonumdan hemde skype üzerinden taciz edilmem ile başladı.

27 Kasım 2014 iş çıkışında cep telefonumdan aranarak istemediğim bir halde skype konuşmasına ortak edildim cep telefonu ile arandığım sırada konuşma Hoparlör de ve ofisde bulunan @Admin ve @Philos tarafından dinlendi. Hal böyle olunca o gece takip sonucu tespit edilen bir çok hesabı kapatmak zorunda kaldık. Suç tipine göre hesabınızı kopyalayıp hesabınızın bir kopyası ile orjinaline dokunmadan giriş yaptık ve itemlerinizi oyunda ihtiyacı olan oyunculara dağıttık. Bu bizim uygulamış olduğumuz bir ceza politikasıdır, geçmişte olduğu gibi günümüzdede devam etmektedir.

Bu hesabınızın kapatılması ile ilgili sebep asıl çevrenizde olan bu kişilerdir, eğer ben skype da taciz edildiğim sırada hızlı bir şekilde konu sahibi tarafından skypedan uyarılıyorsam eğer bu sizin onlarla olan arkadaşlığınızın garantisidir.

Fazla uzatmadan yazımı bitiyorum hiçbiriniz Elym2 menfaatlerinden üstün değil, Oyunu oynayan herkes gibi sizlerde oyuncuları rahatsız etmeden oynamak zorundasınız. Her kim oyuna yıllarını vermiş ve kimseye zararı olmayan oyuncuları rahatsız eder cezası bu olur.

Hesabınızın kapatılma sebebi adresindede yazılı olduğu gibi;

6- Suçu ve Suçluyu Övmek
Herhangi bir sebepten hesabı kapatılmış olan oyuncu için onu destekleyici yazılar yazmak yasaktır.

İyi eğlenceler diliyorum hayatınızda başarılar.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst