HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar CF,CF RUSSİA,CF BR, CF EU bu oyunlarda hangisini kurup oynasam sürekli X-trap nessryun.dll hatası veriyor bununla ilgili hiçbir açıklama bulamadım nette yardımcı olabilirmisiniz başına böyle bi sorun gelen kimse varmı şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
Arkadaşlar CF,CF RUSSİA,CF BR, CF EU bu oyunlarda hangisini kurup oynasam sürekli X-trap nessryun.dll hatası veriyor bununla ilgili hiçbir açıklama bulamadım nette yardımcı olabilirmisiniz başına böyle bi sorun gelen kimse varmı şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
hatanın resmini atabilir misiniz? daha kolay yardımcı oluruz.
Arkadaşlar CF,CF RUSSİA,CF BR, CF EU bu oyunlarda hangisini kurup oynasam sürekli X-trap nessryun.dll hatası veriyor bununla ilgili hiçbir açıklama bulamadım nette yardımcı olabilirmisiniz başına böyle bi sorun gelen kimse varmı
şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
Antivirüs ve güvenlik duvarını kapat. nessryun.dll'yi indir ve System32'ye at. Tahminimce sorun çözülecektir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 46
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 265
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
