HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sayın yetkililer ve değerli oyuncu arkadaşlarım benim bir önerim var.
Sw nin gidişatı o kadar kötü ki swlerde kimse kalmadı piyasalar öldü kimsenin de başlayası gelmiyor.
Edidli serverdaki arkadaşların hesaplarına editlerin ve kastıklari çarların kristal değeri edidsiz serverlardaki itemlere ve kasılan çarlara piyasaya göre bir kristal değeri biçerek swyi tamamen sıfırlayarak eski m2-tr ye çevirseniz eskisi gibi yani .
Yöneticiler siz kör veya afedersiniz aptal insanlar değilsiniz swnin durumunun farkındasınız yaptığınız yeniliklerin pek işe yaradığını düşünmüyorum.
Sw nin gidişatı o kadar kötü ki swlerde kimse kalmadı piyasalar öldü kimsenin de başlayası gelmiyor.
Edidli serverdaki arkadaşların hesaplarına editlerin ve kastıklari çarların kristal değeri edidsiz serverlardaki itemlere ve kasılan çarlara piyasaya göre bir kristal değeri biçerek swyi tamamen sıfırlayarak eski m2-tr ye çevirseniz eskisi gibi yani .
Yöneticiler siz kör veya afedersiniz aptal insanlar değilsiniz swnin durumunun farkındasınız yaptığınız yeniliklerin pek işe yaradığını düşünmüyorum.
