HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
loncadan cıkıp baska krallıga geçiceğinize oyundan cıkarken kızılda bırakın bug olmuyor .. bizi bölmeye calısan bir takım kötü insanların oynuna düsmeyelm
loncadan cıkıp baska krallıga geçiceğinize oyundan cıkarken kızılda bırakın bug olmuyor .. bizi bölmeye calısan bir takım kötü insanların oynuna düsmeyelm
Güzel fikir

Beyler oyuna giriyorum loncadan hiç kimse açık deil 


savas acamıyorum sanırım hepiniz bugdasınız. ben mavilerde durdugum için bugta deilim. inş en yakın zamanda bu bug düzelir.



savas acamıyorum sanırım hepiniz bugdasınız. ben mavilerde durdugum için bugta deilim. inş en yakın zamanda bu bug düzelir.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 848


ama venüsün en güçlü loncası biziz bunu unutmayın bug var diyede loncadan cıkmayın 1 köyden uzak yerde bırakın bug sorunu olmaz