mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ely2 yardim..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GatZ44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 314

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardesim el çıkartma gelmeden önce sw de yine 30 40 kişi oluyordu el çıkartma geldi sw de 10 kişi kaldı savascı ninja şamanın degeri kalmadı adamlar oyunu bıraktı. Buna artık bir çözüm bulmanızı Rica Ediyorum. @Shorty @Admin @Erdemaa
 
tabi 10 kısı olur sv de kardes.herkes hack shild vs. hatalardan oyuna gıremıyor.el cıkarma dedıgın olayda mmomt2 acıldı acıladı vardı ve hıc bır nınja sawascı ve saman sıkayetcı degıldı.eskı koye yenı adet getırmeyın
 
tabi 10 kısı olur sv de kardes.herkes hack shild vs. hatalardan oyuna gıremıyor.el cıkarma dedıgın olayda mmomt2 acıldı acıladı vardı ve hıc bır nınja sawascı ve saman sıkayetcı degıldı.eskı koye yenı adet getırmeyın


Vardıda ne oldu kardesim swye girdigimizde mavi 1 bomboş kırmızı sarı desen zaten boş. Şuan şu Swye bi girip bakarmısın 4 5 tane 70 lwl adam var 2 3 tanede eskilerden birileri var başkada kmse yok. bu sw baştan beri böyle zaten boş ely ile birleşildigi gündne beri ne zman doldu bu sw kardes :) Yeni bir adet degil bu Sadece bir yardım istemektir. Geregi yapılsın emegimiz uraşlarımız boşa gidiyor.
 
Son düzenleme:
Vardıda ne oldu kardesim swye girdigimizde mavi 1 bomboş kırmızı sarı desen zaten boş. Şuan şu Swye bi girip bakarmısın 4 5 tane 70 lwl adam var 2 3 tanede eskilerden birileri var başkada kmse yok. bu sw baştan beri böyle zaten boş ely ile birleşildigi gündne beri ne zman doldu bu sw kardes :) Yeni bir adet degil bu Sadece bir yardım istemektir. Geregi yapılsın emegimiz uraşlarımız boşa gidiyor.


[h=1]Ely2-Ely1 Birleşimi[/h]
 
Vardıda ne oldu kardesim swye girdigimizde mavi 1 bomboş kırmızı sarı desen zaten boş. Şuan şu Swye bi girip bakarmısın 4 5 tane 70 lwl adam var 2 3 tanede eskilerden birileri var başkada kmse yok. bu sw baştan beri böyle zaten boş ely ile birleşildigi gündne beri ne zman doldu bu sw kardes :) Yeni bir adet degil bu Sadece bir yardım istemektir. Geregi yapılsın emegimiz uraşlarımız boşa gidiyor.
kardes elym2 yı mmomt2 zamanından berı oynuyorsan vede merkur deysen kılıc cıkarmayı bılırsın bu oyuncuların az olma sebebı kılıc cıkarma felan degıl.yenı marketın gelmesıdır
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst