HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar
Benim tr2 de
26 lf3 5 ırıslı bir hesabım var 16 seviye gemi goliat skaylab ise hepsi 11 seviye şimdi ben buna devammı edeyim yoksa iskandinavya 1 de yeni hesap mı açayım . iskandinavya 1 açık arttırma ucuz oluyo diyolar.
Hangisini yapayım yardım edin bide tr2 yi kas derseniz nasıl kasayım yada iskandinavya 1 kas derseniz nasıl kasmam gerektiğinide yazın lutfen şimdiden tşk
Benim tr2 de
26 lf3 5 ırıslı bir hesabım var 16 seviye gemi goliat skaylab ise hepsi 11 seviye şimdi ben buna devammı edeyim yoksa iskandinavya 1 de yeni hesap mı açayım . iskandinavya 1 açık arttırma ucuz oluyo diyolar.
Hangisini yapayım yardım edin bide tr2 yi kas derseniz nasıl kasayım yada iskandinavya 1 kas derseniz nasıl kasmam gerektiğinide yazın lutfen şimdiden tşk

Sana kalmış durum, TR2 Doludur İskandinavya boştur. Tercih senin.
Kasma konusunda bir sürü açılmış konular var, bulup yararlanabilirsin.
Kasma konusunda bir sürü açılmış konular var, bulup yararlanabilirsin.
Her şey sana kalmış ama bence boş bir sunucuda oynamaktansa dolu bir sunucuda daha zor kasarım daha iyi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 291
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 837
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
