OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Nerede daha çok para kasabilirim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan general19u
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 256

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar bildiğiniz üzere bazı itemler uçuk fiyatlara 100t 200t gibi fiyatlara satılıyor.Bende para kasmaya karar verdim.Örümcek zindanı 2.katta çok para kasılıyor dediler.20 yang ekledim itemlerime 10dk felan durdum 100m felan anca kastı 61lv çarla seri kasıldım.Bide sürgün 2. kat sonunda çarım var bedensel yine onunla gitti 1 odayı orda rahat alıyorum.1 oda dolmadan 1 oda alıyorum.Burdada saatte 2t kasıyorum genelde.Bazı arkadaşlarda ticaretle bu paraları yapıyormuş.Yani nerde daha çok para yapabilirim.
 
Arkadaşlar bildiğiniz üzere bazı itemler uçuk fiyatlara 100t 200t gibi fiyatlara satılıyor.Bende para kasmaya karar verdim.Örümcek zindanı 2.katta çok para kasılıyor dediler.20 yang ekledim itemlerime 10dk felan durdum 100m felan anca kastı 61lv çarla seri kasıldım.Bide sürgün 2. kat sonunda çarım var bedensel yine onunla gitti 1 odayı orda rahat alıyorum.1 oda dolmadan 1 oda alıyorum.Burdada saatte 2t kasıyorum genelde.Bazı arkadaşlarda ticaretle bu paraları yapıyormuş.Yani nerde daha çok para yapabilirim.

Zihinsel Çar açıp Güçlü bedeni p liyip çarı 61-65 arası örümcek zindanı 2.kat 3.odada seri seri kasman gerekir tabi bunu ben yapamam diyorsan Levi sembol tut derim Ticaret dedikleri iş ucuzdan item alıp normal fiyatına satmak oluyor
 
Örümcek zindanı bana göre değil balık tutarken çok sıkılıyorum

Ya ticaret işini pek sevmem çünkü giderler böyle daha yeni yeni oyuna başlamış adamlara item sorarlar eğer o adam kendisi iyi efsun bi item getirmişse onu yarı fiyatını hatta belki çok aşağı bir maaliyete alırlar anlamıyan kesimi kandırma bir nevi

efsun atabilirsin veya ucuzdan item satan birini görürsen alıp daha yüksek bir maaliyete satabilirsin
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst