HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar ben yeni bir clan kurdum clanın adı:[HX]_Tron arkadaşlar 3 üçgen se charınız belki alrım ama eyer 3 üçgen altta bir damla ve ya üstü ise kesin alırım arkadaşlar benim yani clan kurucunun İsmi:[CF]_[NI]_JA Bide clana katılacaklar için şartlar bunlar
1-Clan maçlarında asla Hile kullanılmicaz eyer ben dersem kullanırsınız belki
2-clan maçında adamlar hileliyse küfür serbest :l03: Ama başka küfür etmeyin
3 bensiz clan maçı çok yapmayın yaparsanız da bana ne olduğunu anlatın
1-Clan maçlarında asla Hile kullanılmicaz eyer ben dersem kullanırsınız belki
2-clan maçında adamlar hileliyse küfür serbest :l03: Ama başka küfür etmeyin
3 bensiz clan maçı çok yapmayın yaparsanız da bana ne olduğunu anlatın
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 338
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 551
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 835
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K

