Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Firefox iPhone'a "sızdı"!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KputcHA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 219

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Firefox iPhone'a gelemedi ama...

Firefox bir türlü iPhone'a giriş izni alamıyor, ama yine de popüler cebe sızacak bir delik buldu...


Mozilla, iPhone üzerinde kullanılmak üzere bir Firefox uygulaması hazırladı.
Apple App Store'a sunulan bu uygulama, Apple müsade etmediği için tam bir internet tarayıcı değil. Bu uygulama Firefox Sync ve yaptığı iş yer imlerini farklı platformlar arasında eşleyerek, her yerden kullanılabilmelerini sağlamak.
Firefox tarayıcı geçmişine, yer imlerine ve yakın zamanda açılan sekmelere, önerilen Awesome Bar arama önerilerine kadar ne gerekiyorsa Safari tarayıcıdan erişilebilmesini sağlıyor.
iPhone üzerinde Opera Mini mevcut, ancak o da proxy sunucular kurarak kod çalıştırıyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst